PadrãoShiny
Competitivo
In-Game
Base stats
HP
Atk
Def
SpA
SpD
Spe
Level 50
Level 100
164 211
318 412
72 139
139 273
94 167
184 328
103 178
202 350
72 139
139 273
63 129
123 254
Cadeia evolutiva
3 níveis evolutivos.
Moves que aprende
SV
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
---|---|---|---|---|---|---|
Alluring Voice Machine | 80 | 100 | 10 | 100% confuse target that had a stat rise this turn. | ||
Belch Egg | 120 | 90 | 10 | Cannot be selected until the user eats a Berry. | ||
Bite Level up | 60 | 100 | 25 | Tem 30% de chance de causar flinch. | ||
Blast Burn Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Body Slam Machine | 85 | 100 | 15 | Tem 30% de chance de paralisar o alvo. | ||
Crunch Machine | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Curse Machine Egg | — | — | 10 | Amaldiçoa se o usuário for Ghost. Se não: -1 Spe, +1 Atk, +1 Def. | ||
Dig Machine | 80 | 100 | 10 | Escava no subsolo no turno 1, ataca no turno 2. | ||
Disarming Voice Machine | 40 | — | 15 | This Move does not check accuracy. Hits foes. | ||
Earth Power Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Earthquake Machine | 100 | 100 | 10 | Atinge Pokémon adjacentes. Causa o dobro de dano em Dig. | ||
Ember Level up | 40 | 100 | 25 | 10% chance to burn the target. | ||
Encore Machine Egg | — | 100 | 5 | Target repeats its last Move for its next 3 turns. | ||
Endure Machine | — | — | 10 | O usuário sobrevive aos ataques neste turno com pelo menos 1 HP. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Fire Blast Level up Machine | 110 | 85 | 5 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Fire Fang Machine | 65 | 95 | 15 | Tem 10% de chance de queimar. Tem 10% de chance de causar finch. | ||
Fire Pledge Machine | 80 | 100 | 10 | Use com Grass ou Water Pledge para um efeito adicional. | ||
Fire Spin Machine | 35 | 85 | 15 | Traps and damages the target for 4-5 turns. | ||
Flame Charge Machine | 50 | 100 | 20 | Tem 100% de chance de aumentar a Speed do usuário em 1 estágio. | ||
Flamethrower Level up Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Flare Blitz Machine | 120 | 100 | 15 | Has 33% recoil. 10% chance to burn. Thaws user. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Heat Crash Machine | — | 100 | 10 | More power the heavier the user than the target. | ||
Heat Wave Machine | 95 | 90 | 10 | 10% chance to burn the foe(s). | ||
Helping Hand Machine | — | — | 20 | O Power do Move de um aliado adjacente é 1,5x maior neste turno. | ||
Hex Level up Machine | 65 | 100 | 10 | Power doubles if the target has a status ailment. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Hyper Voice Level up Machine | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Imprison Machine | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Incinerate Level up | 60 | 100 | 15 | Destrói a Berry/Gem dos adversários. | ||
Leer Level up | — | 100 | 30 | Lowers the foe(s) Defense by 1. | ||
Lick Level up | 30 | 100 | 30 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Mud-Slap Machine | 20 | 100 | 10 | 100% chance to lower the target's accuracy by 1. | ||
Night Shade Machine | — | 100 | 15 | Does damage equal to the user's level. | ||
Outrage Machine | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Overheat Level up Machine | 130 | 90 | 5 | Reduz o Sp. Atk do usuário em 2 estágios. | ||
Poltergeist Machine | 110 | 90 | 5 | Falha se o alvo não estiver segurando um item. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Roar Level up Machine | — | — | 20 | Forces the target to switch to a random ally. | ||
Round Level up | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Scary Face Level up Machine | — | 100 | 10 | Lowers the target's Speed by 2. | ||
Scorching Sands Machine | 70 | 100 | 10 | 30% chance to burn the target. Thaws target. | ||
Seed Bomb Machine | 80 | 100 | 15 | No additional effect. | ||
Shadow Ball Level up Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Shadow Claw Machine | 70 | 100 | 15 | High critical hit ratio. | ||
Sing Level up | — | 55 | 15 | Causes the target to fall asleep. | ||
Slack Off Egg | — | — | 5 | Heals the user by 50% of its HP máximo. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snarl Level up Machine | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Solar Beam Machine | 120 | 100 | 10 | Charges turn 1. Hits turn 2. No charge in sunlight. | ||
Stomping Tantrum Machine | 75 | 100 | 10 | Power doubles if the user's last Move failed. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Sunny Day Machine | — | — | 5 | For 5 turns, intense sunlight powers Fire Moves. | ||
Tackle Level up | 40 | 100 | 35 | Nenhum efeito adicional. | ||
Take Down Machine | 90 | 85 | 20 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Temper Flare Machine | 75 | 100 | 10 | O Power dobra se o último Move do usuário falhou. | ||
Tera Blast Machine | 80 | 100 | 10 | Se Terastalizado: Physical se o Atk > SpA; tipo = Tera Type. | ||
Thunder Fang Machine | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Torch Song Level up | 80 | 100 | 10 | 100% chance to raise the user's Sp Atk by 1. | ||
Will-O-Wisp Level up Machine | — | 85 | 15 | Queima o alvo. | ||
Yawn Level up | — | — | 10 | Puts the target to adormecer after 1 turn. | ||
Zen Headbutt Machine | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. |
Cadeia evolutiva
Fuecoco |
|
3 níveis evolutivos.
Descrição In-game:
Violet
Skeledirge’s gentle singing soothes the souls of all that hear it. It burns its enemies to a crisp with flames of over 5,400 degrees Fahrenheit.
Scarlet
The fiery bird changes shape when Skeledirge sings. Rumor has it that the bird was born when the fireball on Skeledirge’s head gained a soul.
Moves que aprende
Gen IX
Level up | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Bite Level 15 | 60 | 100 | 25 | Tem 30% de chance de causar flinch. | ||
Ember Level 1 | 40 | 100 | 25 | 10% chance to burn the target. | ||
Fire Blast Level 58 | 110 | 85 | 5 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Flamethrower Level 32 | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Hex Level 47 | 65 | 100 | 10 | Power doubles if the target has a status ailment. | ||
Hyper Voice Level 42 | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Incinerate Level 17 | 60 | 100 | 15 | Destrói a Berry/Gem dos adversários. | ||
Leer Level 1 | — | 100 | 30 | Lowers the foe(s) Defense by 1. | ||
Lick Level 7 | 30 | 100 | 30 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Overheat Level 64 | 130 | 90 | 5 | Reduz o Sp. Atk do usuário em 2 estágios. | ||
Roar Level 28 | — | — | 20 | Forces the target to switch to a random ally. | ||
Round Level 10 | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Scary Face Level 12 | — | 100 | 10 | Lowers the target's Speed by 2. | ||
Shadow Ball Level 38 | 80 | 100 | 15 | 20% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Snarl Level 24 | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Tackle Level 1 | 40 | 100 | 35 | Nenhum efeito adicional. | ||
Torch Song Ao Evoluir | 80 | 100 | 10 | 100% chance to raise the user's Sp Atk by 1. | ||
Will-O-Wisp Level 47 | — | 85 | 15 | Queima o alvo. |
Machine | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Alluring Voice Machine | 80 | 100 | 10 | 100% confuse target that had a stat rise this turn. | ||
Blast Burn Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Body Slam Machine | 85 | 100 | 15 | Tem 30% de chance de paralisar o alvo. | ||
Crunch Machine | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Curse Machine | — | — | 10 | Amaldiçoa se o usuário for Ghost. Se não: -1 Spe, +1 Atk, +1 Def. | ||
Dig Machine | 80 | 100 | 10 | Escava no subsolo no turno 1, ataca no turno 2. | ||
Disarming Voice Machine | 40 | — | 15 | This Move does not check accuracy. Hits foes. | ||
Earth Power Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Earthquake Machine | 100 | 100 | 10 | Atinge Pokémon adjacentes. Causa o dobro de dano em Dig. | ||
Encore Machine | — | 100 | 5 | Target repeats its last Move for its next 3 turns. | ||
Endure Machine | — | — | 10 | O usuário sobrevive aos ataques neste turno com pelo menos 1 HP. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Fire Blast Machine | 110 | 85 | 5 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Fire Fang Machine | 65 | 95 | 15 | Tem 10% de chance de queimar. Tem 10% de chance de causar finch. | ||
Fire Pledge Machine | 80 | 100 | 10 | Use com Grass ou Water Pledge para um efeito adicional. | ||
Fire Spin Machine | 35 | 85 | 15 | Traps and damages the target for 4-5 turns. | ||
Flame Charge Machine | 50 | 100 | 20 | Tem 100% de chance de aumentar a Speed do usuário em 1 estágio. | ||
Flamethrower Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Flare Blitz Machine | 120 | 100 | 15 | Has 33% recoil. 10% chance to burn. Thaws user. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Heat Crash Machine | — | 100 | 10 | More power the heavier the user than the target. | ||
Heat Wave Machine | 95 | 90 | 10 | 10% chance to burn the foe(s). | ||
Helping Hand Machine | — | — | 20 | O Power do Move de um aliado adjacente é 1,5x maior neste turno. | ||
Hex Machine | 65 | 100 | 10 | Power doubles if the target has a status ailment. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Hyper Voice Machine | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Imprison Machine | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Mud-Slap Machine | 20 | 100 | 10 | 100% chance to lower the target's accuracy by 1. | ||
Night Shade Machine | — | 100 | 15 | Does damage equal to the user's level. | ||
Outrage Machine | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Overheat Machine | 130 | 90 | 5 | Reduz o Sp. Atk do usuário em 2 estágios. | ||
Poltergeist Machine | 110 | 90 | 5 | Falha se o alvo não estiver segurando um item. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Roar Machine | — | — | 20 | Forces the target to switch to a random ally. | ||
Scary Face Machine | — | 100 | 10 | Lowers the target's Speed by 2. | ||
Scorching Sands Machine | 70 | 100 | 10 | 30% chance to burn the target. Thaws target. | ||
Seed Bomb Machine | 80 | 100 | 15 | No additional effect. | ||
Shadow Ball Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Shadow Claw Machine | 70 | 100 | 15 | High critical hit ratio. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snarl Machine | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Solar Beam Machine | 120 | 100 | 10 | Charges turn 1. Hits turn 2. No charge in sunlight. | ||
Stomping Tantrum Machine | 75 | 100 | 10 | Power doubles if the user's last Move failed. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Sunny Day Machine | — | — | 5 | For 5 turns, intense sunlight powers Fire Moves. | ||
Take Down Machine | 90 | 85 | 20 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Temper Flare Machine | 75 | 100 | 10 | O Power dobra se o último Move do usuário falhou. | ||
Tera Blast Machine | 80 | 100 | 10 | Se Terastalizado: Physical se o Atk > SpA; tipo = Tera Type. | ||
Thunder Fang Machine | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Will-O-Wisp Machine | — | 85 | 15 | Queima o alvo. | ||
Zen Headbutt Machine | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. |
Egg | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Sing Egg | — | 55 | 15 | Causes the target to fall asleep. |