PadrãoShiny
Competitivo
In-Game
Base stats
HP
Atk
Def
SpA
SpD
Spe
Level 50
Level 100
127 174
244 338
45 106
85 207
57 122
110 238
61 126
117 247
40 101
76 196
36 96
69 188
Cadeia evolutiva
3 níveis evolutivos.
Moves que aprende
SV
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
---|---|---|---|---|---|---|
Belch Egg | 120 | 90 | 10 | Cannot be selected until the user eats a Berry. | ||
Bite Level up | 60 | 100 | 25 | Tem 30% de chance de causar flinch. | ||
Body Slam Machine | 85 | 100 | 15 | Tem 30% de chance de paralisar o alvo. | ||
Crunch Machine | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Curse Machine Egg | — | — | 10 | Amaldiçoa se o usuário for Ghost. Se não: -1 Spe, +1 Atk, +1 Def. | ||
Dig Machine | 80 | 100 | 10 | Escava no subsolo no turno 1, ataca no turno 2. | ||
Disarming Voice Machine | 40 | — | 15 | This Move does not check accuracy. Hits foes. | ||
Ember Level up | 40 | 100 | 25 | 10% chance to burn the target. | ||
Encore Machine Egg | — | 100 | 5 | Target repeats its last Move for its next 3 turns. | ||
Endure Machine | — | — | 10 | O usuário sobrevive aos ataques neste turno com pelo menos 1 HP. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Fire Blast Level up Machine | 110 | 85 | 5 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Fire Fang Machine | 65 | 95 | 15 | Tem 10% de chance de queimar. Tem 10% de chance de causar finch. | ||
Fire Pledge Machine | 80 | 100 | 10 | Use com Grass ou Water Pledge para um efeito adicional. | ||
Fire Spin Machine | 35 | 85 | 15 | Traps and damages the target for 4-5 turns. | ||
Flame Charge Machine | 50 | 100 | 20 | Tem 100% de chance de aumentar a Speed do usuário em 1 estágio. | ||
Flamethrower Level up Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Flare Blitz Machine | 120 | 100 | 15 | Has 33% recoil. 10% chance to burn. Thaws user. | ||
Heat Wave Machine | 95 | 90 | 10 | 10% chance to burn the foe(s). | ||
Helping Hand Machine | — | — | 20 | O Power do Move de um aliado adjacente é 1,5x maior neste turno. | ||
Hyper Voice Level up Machine | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Incinerate Level up | 60 | 100 | 15 | Destrói a Berry/Gem dos adversários. | ||
Leer Level up | — | 100 | 30 | Lowers the foe(s) Defense by 1. | ||
Mud-Slap Machine | 20 | 100 | 10 | 100% chance to lower the target's accuracy by 1. | ||
Outrage Machine | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Overheat Machine | 130 | 90 | 5 | Reduz o Sp. Atk do usuário em 2 estágios. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Roar Level up Machine | — | — | 20 | Forces the target to switch to a random ally. | ||
Round Level up | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Seed Bomb Machine | 80 | 100 | 15 | No additional effect. | ||
Slack Off Egg | — | — | 5 | Heals the user by 50% of its HP máximo. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snarl Level up Machine | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Stomping Tantrum Machine | 75 | 100 | 10 | Power doubles if the user's last Move failed. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Sunny Day Machine | — | — | 5 | For 5 turns, intense sunlight powers Fire Moves. | ||
Tackle Level up | 40 | 100 | 35 | Nenhum efeito adicional. | ||
Take Down Machine | 90 | 85 | 20 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Temper Flare Machine | 75 | 100 | 10 | O Power dobra se o último Move do usuário falhou. | ||
Tera Blast Machine | 80 | 100 | 10 | Se Terastalizado: Physical se o Atk > SpA; tipo = Tera Type. | ||
Thunder Fang Machine | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Will-O-Wisp Machine | — | 85 | 15 | Queima o alvo. | ||
Yawn Level up | — | — | 10 | Puts the target to adormecer after 1 turn. | ||
Zen Headbutt Machine | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. |
Cadeia evolutiva
Fuecoco |
|
3 níveis evolutivos.
Descrição In-game:
Violet
Its flame sac is small, so energy is always leaking out. This energy is released from the dent atop Fuecoco’s head and flickers to and fro.
Scarlet
It lies on warm rocks and uses the heat absorbed by its square-shaped scales to create fire energy.
Moves que aprende
Gen IX
Level up | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Tackle Level 1 | 40 | 100 | 35 | Nenhum efeito adicional. | ||
Leer Level 1 | — | 100 | 30 | Lowers the foe(s) Defense by 1. | ||
Ember Level 1 | 40 | 100 | 25 | 10% chance to burn the target. | ||
Round Level 7 | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Bite Level 12 | 60 | 100 | 25 | Tem 30% de chance de causar flinch. | ||
Incinerate Level 15 | 60 | 100 | 15 | Destrói a Berry/Gem dos adversários. | ||
Yawn Level 17 | — | — | 10 | Puts the target to adormecer after 1 turn. | ||
Snarl Level 21 | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Roar Level 25 | — | — | 20 | Forces the target to switch to a random ally. | ||
Flamethrower Level 28 | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Hyper Voice Level 32 | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Fire Blast Level 36 | 110 | 85 | 5 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. |
Machine | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Body Slam Machine | 85 | 100 | 15 | Tem 30% de chance de paralisar o alvo. | ||
Crunch Machine | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Curse Machine | — | — | 10 | Amaldiçoa se o usuário for Ghost. Se não: -1 Spe, +1 Atk, +1 Def. | ||
Dig Machine | 80 | 100 | 10 | Escava no subsolo no turno 1, ataca no turno 2. | ||
Disarming Voice Machine | 40 | — | 15 | This Move does not check accuracy. Hits foes. | ||
Encore Machine | — | 100 | 5 | Target repeats its last Move for its next 3 turns. | ||
Endure Machine | — | — | 10 | O usuário sobrevive aos ataques neste turno com pelo menos 1 HP. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Fire Blast Machine | 110 | 85 | 5 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Fire Fang Machine | 65 | 95 | 15 | Tem 10% de chance de queimar. Tem 10% de chance de causar finch. | ||
Fire Pledge Machine | 80 | 100 | 10 | Use com Grass ou Water Pledge para um efeito adicional. | ||
Fire Spin Machine | 35 | 85 | 15 | Traps and damages the target for 4-5 turns. | ||
Flame Charge Machine | 50 | 100 | 20 | Tem 100% de chance de aumentar a Speed do usuário em 1 estágio. | ||
Flamethrower Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Flare Blitz Machine | 120 | 100 | 15 | Has 33% recoil. 10% chance to burn. Thaws user. | ||
Heat Wave Machine | 95 | 90 | 10 | 10% chance to burn the foe(s). | ||
Helping Hand Machine | — | — | 20 | O Power do Move de um aliado adjacente é 1,5x maior neste turno. | ||
Hyper Voice Machine | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Mud-Slap Machine | 20 | 100 | 10 | 100% chance to lower the target's accuracy by 1. | ||
Outrage Machine | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Overheat Machine | 130 | 90 | 5 | Reduz o Sp. Atk do usuário em 2 estágios. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Roar Machine | — | — | 20 | Forces the target to switch to a random ally. | ||
Seed Bomb Machine | 80 | 100 | 15 | No additional effect. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snarl Machine | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Stomping Tantrum Machine | 75 | 100 | 10 | Power doubles if the user's last Move failed. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Sunny Day Machine | — | — | 5 | For 5 turns, intense sunlight powers Fire Moves. | ||
Take Down Machine | 90 | 85 | 20 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Temper Flare Machine | 75 | 100 | 10 | O Power dobra se o último Move do usuário falhou. | ||
Tera Blast Machine | 80 | 100 | 10 | Se Terastalizado: Physical se o Atk > SpA; tipo = Tera Type. | ||
Thunder Fang Machine | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Will-O-Wisp Machine | — | 85 | 15 | Queima o alvo. | ||
Zen Headbutt Machine | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. |
Egg | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Belch Egg | 120 | 90 | 10 | Cannot be selected until the user eats a Berry. | ||
Curse Egg | — | — | 10 | Amaldiçoa se o usuário for Ghost. Se não: -1 Spe, +1 Atk, +1 Def. | ||
Encore Egg | — | 100 | 5 | Target repeats its last Move for its next 3 turns. | ||
Slack Off Egg | — | — | 5 | Heals the user by 50% of its HP máximo. |