PadrãoShiny
Competitivo
In-Game
Base stats
HP
Atk
Def
SpA
SpD
Spe
Level 50
Level 100
141 188
272 366
54 117
103 229
74 143
144 280
85 156
166 306
56 121
108 236
48 111
92 216
Cadeia evolutiva
3 níveis evolutivos.
Moves que aprende
SV
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
---|---|---|---|---|---|---|
Belch Egg | 120 | 90 | 10 | Cannot be selected until the user eats a Berry. | ||
Bite Level up | 60 | 100 | 25 | Tem 30% de chance de causar flinch. | ||
Body Slam Machine | 85 | 100 | 15 | Tem 30% de chance de paralisar o alvo. | ||
Crunch Machine | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Curse Machine Egg | — | — | 10 | Amaldiçoa se o usuário for Ghost. Se não: -1 Spe, +1 Atk, +1 Def. | ||
Dig Machine | 80 | 100 | 10 | Escava no subsolo no turno 1, ataca no turno 2. | ||
Disarming Voice Machine | 40 | — | 15 | This Move does not check accuracy. Hits foes. | ||
Ember Level up | 40 | 100 | 25 | 10% chance to burn the target. | ||
Encore Machine Egg | — | 100 | 5 | Target repeats its last Move for its next 3 turns. | ||
Endure Machine | — | — | 10 | O usuário sobrevive aos ataques neste turno com pelo menos 1 HP. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Fire Blast Level up Machine | 110 | 85 | 5 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Fire Fang Machine | 65 | 95 | 15 | Tem 10% de chance de queimar. Tem 10% de chance de causar finch. | ||
Fire Pledge Machine | 80 | 100 | 10 | Use com Grass ou Water Pledge para um efeito adicional. | ||
Fire Spin Machine | 35 | 85 | 15 | Traps and damages the target for 4-5 turns. | ||
Flame Charge Machine | 50 | 100 | 20 | Tem 100% de chance de aumentar a Speed do usuário em 1 estágio. | ||
Flamethrower Level up Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Flare Blitz Machine | 120 | 100 | 15 | Has 33% recoil. 10% chance to burn. Thaws user. | ||
Heat Wave Machine | 95 | 90 | 10 | 10% chance to burn the foe(s). | ||
Helping Hand Machine | — | — | 20 | O Power do Move de um aliado adjacente é 1,5x maior neste turno. | ||
Hyper Voice Level up Machine | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Incinerate Level up | 60 | 100 | 15 | Destrói a Berry/Gem dos adversários. | ||
Leer Level up | — | 100 | 30 | Lowers the foe(s) Defense by 1. | ||
Lick Level up | 30 | 100 | 30 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Mud-Slap Machine | 20 | 100 | 10 | 100% chance to lower the target's accuracy by 1. | ||
Outrage Machine | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Overheat Machine | 130 | 90 | 5 | Reduz o Sp. Atk do usuário em 2 estágios. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Roar Level up Machine | — | — | 20 | Forces the target to switch to a random ally. | ||
Round Level up | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Seed Bomb Machine | 80 | 100 | 15 | No additional effect. | ||
Slack Off Egg | — | — | 5 | Heals the user by 50% of its HP máximo. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snarl Level up Machine | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Stomping Tantrum Machine | 75 | 100 | 10 | Power doubles if the user's last Move failed. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Sunny Day Machine | — | — | 5 | For 5 turns, intense sunlight powers Fire Moves. | ||
Tackle Level up | 40 | 100 | 35 | Nenhum efeito adicional. | ||
Take Down Machine | 90 | 85 | 20 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Temper Flare Machine | 75 | 100 | 10 | O Power dobra se o último Move do usuário falhou. | ||
Tera Blast Machine | 80 | 100 | 10 | Se Terastalizado: Physical se o Atk > SpA; tipo = Tera Type. | ||
Thunder Fang Machine | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Will-O-Wisp Level up Machine | — | 85 | 15 | Queima o alvo. | ||
Yawn Level up | — | — | 10 | Puts the target to adormecer after 1 turn. | ||
Zen Headbutt Machine | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. |
Cadeia evolutiva
Fuecoco |
|
3 níveis evolutivos.
Descrição In-game:
Violet
The valve in Crocalor’s flame sac is closely connected to its vocal cords. This Pokémon utters a guttural cry as it spews flames every which way.
Scarlet
The combination of Crocalor’s fire energy and overflowing vitality has caused an egg-shaped fireball to appear on the Pokémon’s head.
Moves que aprende
Gen IX
Level up | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Tackle Level 1 | 40 | 100 | 35 | Nenhum efeito adicional. | ||
Leer Level 1 | — | 100 | 30 | Lowers the foe(s) Defense by 1. | ||
Ember Level 1 | 40 | 100 | 25 | 10% chance to burn the target. | ||
Lick Level 7 | 30 | 100 | 30 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Round Level 10 | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Bite Level 12 | 60 | 100 | 25 | Tem 30% de chance de causar flinch. | ||
Yawn Level 15 | — | — | 10 | Puts the target to adormecer after 1 turn. | ||
Incinerate Level 17 | 60 | 100 | 15 | Destrói a Berry/Gem dos adversários. | ||
Snarl Level 24 | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Roar Level 28 | — | — | 20 | Forces the target to switch to a random ally. | ||
Flamethrower Level 32 | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Hyper Voice Level 38 | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Will-O-Wisp Level 42 | — | 85 | 15 | Queima o alvo. | ||
Fire Blast Level 47 | 110 | 85 | 5 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. |
Machine | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Body Slam Machine | 85 | 100 | 15 | Tem 30% de chance de paralisar o alvo. | ||
Crunch Machine | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Curse Machine | — | — | 10 | Amaldiçoa se o usuário for Ghost. Se não: -1 Spe, +1 Atk, +1 Def. | ||
Dig Machine | 80 | 100 | 10 | Escava no subsolo no turno 1, ataca no turno 2. | ||
Disarming Voice Machine | 40 | — | 15 | This Move does not check accuracy. Hits foes. | ||
Endure Machine | — | — | 10 | O usuário sobrevive aos ataques neste turno com pelo menos 1 HP. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Fire Blast Machine | 110 | 85 | 5 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Fire Fang Machine | 65 | 95 | 15 | Tem 10% de chance de queimar. Tem 10% de chance de causar finch. | ||
Fire Pledge Machine | 80 | 100 | 10 | Use com Grass ou Water Pledge para um efeito adicional. | ||
Fire Spin Machine | 35 | 85 | 15 | Traps and damages the target for 4-5 turns. | ||
Flame Charge Machine | 50 | 100 | 20 | Tem 100% de chance de aumentar a Speed do usuário em 1 estágio. | ||
Flamethrower Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Flare Blitz Machine | 120 | 100 | 15 | Has 33% recoil. 10% chance to burn. Thaws user. | ||
Heat Wave Machine | 95 | 90 | 10 | 10% chance to burn the foe(s). | ||
Helping Hand Machine | — | — | 20 | O Power do Move de um aliado adjacente é 1,5x maior neste turno. | ||
Hyper Voice Machine | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Mud-Slap Machine | 20 | 100 | 10 | 100% chance to lower the target's accuracy by 1. | ||
Outrage Machine | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Overheat Machine | 130 | 90 | 5 | Reduz o Sp. Atk do usuário em 2 estágios. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Roar Machine | — | — | 20 | Forces the target to switch to a random ally. | ||
Seed Bomb Machine | 80 | 100 | 15 | No additional effect. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snarl Machine | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Stomping Tantrum Machine | 75 | 100 | 10 | Power doubles if the user's last Move failed. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Sunny Day Machine | — | — | 5 | For 5 turns, intense sunlight powers Fire Moves. | ||
Take Down Machine | 90 | 85 | 20 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Temper Flare Machine | 75 | 100 | 10 | O Power dobra se o último Move do usuário falhou. | ||
Tera Blast Machine | 80 | 100 | 10 | Se Terastalizado: Physical se o Atk > SpA; tipo = Tera Type. | ||
Thunder Fang Machine | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Will-O-Wisp Machine | — | 85 | 15 | Queima o alvo. | ||
Zen Headbutt Machine | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. |