Fonte: Bulbapedia
Categoria
Power
75
Accuracy
100%
PP
10(máx: 16)
Descrição
Power doubles if the user's last Move on the previous turn, including Moves called by other Moves or those used through Instruct, Magic Coat, Snatch, or the Dancer or Magic Bounce Abilities, failed to do any of its normal effects, not including damage from an unsuccessful High Jump Kick, Jump Kick, or Mind Blown, or if the user was prevented from moving by any effect other than recharging or Sky Drop. A Move that was blocked by Baneful Bunker, Detect, King's Shield, Protect, Spiky Shield, Crafty Shield, Mat Block, Quick Guard, or Wide Guard will not double this Move's power, nor will Bounce or Fly ending early due to the effect of Gravity, Smack Down, or Thousand Arrows.
Move introduzido na 9ª Geração de Pokémon (SV).
Prioridade
0
Chance de Critical hit
4,17%
Chance de Flinch
—
Alvos atingidos
Normal: O Move afeta um alvo adjacente selecionado.
Oponente
Oponente
Oponente
Usuário
Aliado
Aliado
Legenda:
- Laranja: O Move pode ter como alvo qualquer um dos Pokémon daquela posição.
- Cinza: O Move não atinge nenhum Pokémon daquela posição.
Move Flags
Causa contato
O Move é afetado e pode ativar diversos itens e Abilities, como Sticky Barb e Tough Claws, respectivamente.
Bloqueado por Protection Moves
Copiado por Mirror Move
Pode ser selecionado pelo Move Mirror Move.
Acessado com Metronome
Pode ser selecionado pelo Move Metronome.
Machines In-game
The Indigo Disk
TM207
Scarlet
Violet
TM207
Pokémon que aprendem Temper Flare