PadrãoShiny
Gênero: 100%
Felicidade base: 0
Experiência base: 300
Taxa de captura: 3
Leveling: SlowMáx: 1.250.000 Exp.
EVs fornecidos: Spe +3Total: 3
Competitivo
In-Game
Abilities
Volt Absorb: O Pokémon cura 1/4 de seu HP máximo quando atingido por Moves do tipo Electric; tem imunidade a Electric Moves.
Base stats
HP
Atk
Def
SpA
SpD
Spe
Level 50
Level 100
148 195
286 380
105 180
206 355
72 139
139 273
96 169
188 333
76 145
148 284
133 214
261 423
Cadeia evolutiva
1 nível evolutivo.
Moves que aprende
SS
USM
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
---|---|---|---|---|---|---|
Acrobatics Machine | 55 | 100 | 15 | Power doubles if the user has no held item. | ||
Agility Level up Machine | — | — | 30 | Aumenta a Speed do usuário em 2 estágios. | ||
Assurance Machine | 60 | 100 | 10 | O Power dobra se o alvo já tiver recebido dano neste turno. | ||
Aura Sphere Machine | 80 | — | 20 | Este Move não verifica accuracy. | ||
Blaze Kick Machine Evento | 85 | 90 | 10 | High critical hit ratio. 10% chance to burn. | ||
Bounce Machine | 85 | 85 | 5 | Bounces turn 1. Hits turn 2. 30% paralyze. | ||
Brick Break Machine | 75 | 100 | 15 | Destrói Screens, a menos que o alvo seja imune ao Move. | ||
Brutal Swing Machine | 60 | 100 | 20 | No additional effect. Hits adjacent Pokemon. | ||
Bulk Up Machine | — | — | 20 | Aumenta o Attack e Defense do usuário em 1 estágio. | ||
Calm Mind Machine | — | — | 20 | Raises the user's Sp Atk and Sp Def by 1. | ||
Charge Level up | — | — | 20 | +1 SpD, user's next Electric Move 2x power. | ||
Close Combat Level up Machine Evento | 120 | 100 | 5 | Lowers the user's Defense and Sp Def by 1. | ||
Coaching Tutor | — | — | 10 | Raises an ally's Attack and Defense by 1. | ||
Discharge Level up | 80 | 100 | 15 | 30% chance to paralyze adjacent Pokemon. | ||
Drain Punch Machine | 75 | 100 | 10 | User recovers 50% of the damage dealt. | ||
Electric Terrain Machine | — | — | 10 | 5 turns. Grounded: +Electric power, can't adormecer. | ||
Electro Ball Machine | — | 100 | 10 | More power the faster the user is than the target. | ||
Electroweb Machine | 55 | 95 | 15 | 100% chance to lower the foe(s) Speed by 1. | ||
Endure Machine | — | — | 10 | O usuário sobrevive aos ataques neste turno com pelo menos 1 HP. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Fake Out Level up | 40 | 100 | 10 | Hits first. First turn out only. 100% flinch chance. | ||
False Swipe Machine | 40 | 100 | 40 | Always leaves the target with at least 1 HP. | ||
Fire Punch Machine | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Fury Swipes Level up | 18 | 80 | 15 | Hits 2-5 times in one turn. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Grass Knot Machine | — | 100 | 20 | Quanto mais pesado for o alvo, mais Power o move terá. | ||
Helping Hand Machine | — | — | 20 | O Power do Move de um aliado adjacente é 1,5x maior neste turno. | ||
Hone Claws Level up | — | — | 15 | Aumenta o Attack e a Accuracy do usuário em 1 estágio. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Iron Tail Machine | 100 | 75 | 15 | 30% chance to lower the target's Defense by 1. | ||
Low Kick Machine | — | 100 | 20 | More power the heavier the target. | ||
Low Sweep Machine | 65 | 100 | 20 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Mega Kick Machine | 120 | 75 | 5 | No additional effect. | ||
Mega Punch Machine | 80 | 85 | 20 | No additional effect. | ||
Outrage Machine Evento | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Pay Day Machine | 40 | 100 | 20 | Scatters coins. | ||
Plasma Fists Level up Evento | 100 | 100 | 15 | Normal Moves become Electric-type this turn. | ||
Play Rough Machine | 90 | 90 | 10 | 10% chance to lower the target's Attack by 1. | ||
Power-Up Punch Level up | 40 | 100 | 20 | Tem 100% de chance de aumentar o Attack do usuário em 1 estágio. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Quick Attack Level up | 40 | 100 | 30 | Usually goes first. | ||
Quick Guard Level up | — | — | 15 | Protects allies from priority attacks this turn. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Revenge Machine | 60 | 100 | 10 | Power doubles if user is damaged by the target. | ||
Reversal Machine | — | 100 | 15 | More power the less HP the user has left. | ||
Rising Voltage Tutor | 70 | 100 | 20 | Tem 2x de Power se o alvo estiver em Electric Terrain. | ||
Round Machine | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Scary Face Machine | — | 100 | 10 | Lowers the target's Speed by 2. | ||
Scratch Level up | 40 | 100 | 35 | No additional effect. | ||
Slash Level up | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snarl Level up Machine | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Snore Machine | 50 | 100 | 15 | User must be asleep. 30% chance to flinch target. | ||
Spark Level up | 65 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Superpower Machine | 120 | 100 | 5 | Lowers the user's Attack and Defense by 1. | ||
Swift Machine | 60 | — | 20 | Este Move não verifica accuracy. Atinge adversários adjacentes. | ||
Taunt Machine | — | 100 | 20 | Target can't use status Moves its next 3 turns. | ||
Throat Chop Machine | 80 | 100 | 15 | For 2 turns, the target cannot use sound Moves. | ||
Thunder Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunderbolt Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Punch Level up Machine | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Volt Switch Level up Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Wild Charge Level up Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Work Up Machine | — | — | 30 | Raises the user's Attack and Sp Atk by 1. |
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
---|---|---|---|---|---|---|
Acrobatics Machine | 55 | 100 | 15 | Power doubles if the user has no held item. | ||
Aerial Ace Machine | 60 | — | 20 | Este Move não verifica accuracy. | ||
Bounce Tutor | 85 | 85 | 5 | Bounces turn 1. Hits turn 2. 30% paralyze. | ||
Brick Break Machine | 75 | 100 | 15 | Destrói Screens, a menos que o alvo seja imune ao Move. | ||
Brutal Swing Machine | 60 | 100 | 20 | No additional effect. Hits adjacent Pokemon. | ||
Bulk Up Machine | — | — | 20 | Aumenta o Attack e Defense do usuário em 1 estágio. | ||
Calm Mind Machine | — | — | 20 | Raises the user's Sp Atk and Sp Def by 1. | ||
Charge Level up | — | — | 20 | +1 SpD, user's next Electric Move 2x power. | ||
Close Combat Level up Evento | 120 | 100 | 5 | Lowers the user's Defense and Sp Def by 1. | ||
Confide Machine | — | — | 20 | Reduz o Sp. Atk do alvo em 1 estágio. | ||
Discharge Level up | 80 | 100 | 15 | 30% chance to paralyze adjacent Pokemon. | ||
Double Team Machine | — | — | 15 | Aumenta a evasão do usuário em 1 estágio. | ||
Drain Punch Tutor | 75 | 100 | 10 | User recovers 50% of the damage dealt. | ||
Dual Chop Tutor | 40 | 90 | 15 | Hits 2 times in one turn. | ||
Echoed Voice Machine | 40 | 100 | 15 | O Power aumenta quando usado em turnos consecutivos. | ||
Electroweb Tutor | 55 | 95 | 15 | 100% chance to lower the foe(s) Speed by 1. | ||
Endeavor Tutor | — | 100 | 5 | Reduz o HP do alvo para mesmo HP do usuário. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Fake Out Level up | 40 | 100 | 10 | Hits first. First turn out only. 100% flinch chance. | ||
False Swipe Machine | 40 | 100 | 40 | Always leaves the target with at least 1 HP. | ||
Fire Punch Tutor | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Focus Punch Tutor | 150 | 100 | 20 | Fails if the user takes damage before it hits. | ||
Frustration Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at minimum Happiness. | ||
Fury Swipes Level up | 18 | 80 | 15 | Hits 2-5 times in one turn. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Grass Knot Machine | — | 100 | 20 | Quanto mais pesado for o alvo, mais Power o move terá. | ||
Hidden Power Machine | 60 | 100 | 15 | O tipo deste Move varia com base nos IVs do usuário. | ||
Hone Claws Level up | — | — | 15 | Aumenta o Attack e a Accuracy do usuário em 1 estágio. | ||
Iron Tail Tutor | 100 | 75 | 15 | 30% chance to lower the target's Defense by 1. | ||
Knock Off Tutor | 65 | 100 | 20 | 1,5x damage if foe holds an item. Removes item. | ||
Laser Focus Tutor | — | — | 30 | Until the end of the next turn, user's Moves crit. | ||
Low Kick Tutor | — | 100 | 20 | More power the heavier the target. | ||
Low Sweep Machine | 65 | 100 | 20 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Outrage Tutor | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Plasma Fists Level up Evento | 100 | 100 | 15 | Normal Moves become Electric-type this turn. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Quick Attack Level up | 40 | 100 | 30 | Usually goes first. | ||
Quick Guard Level up | — | — | 15 | Protects allies from priority attacks this turn. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Return Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at maximum Happiness. | ||
Round Machine | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Scratch Level up | 40 | 100 | 35 | No additional effect. | ||
Shock Wave Tutor | 60 | — | 20 | This Move does not check accuracy. | ||
Slash Level up | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snarl Level up Machine | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Snatch Tutor | — | — | 10 | User steals certain support Moves to use itself. | ||
Snore Tutor | 50 | 100 | 15 | User must be asleep. 30% chance to flinch target. | ||
Spark Level up | 65 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Superpower Tutor | 120 | 100 | 5 | Lowers the user's Attack and Defense by 1. | ||
Taunt Machine | — | 100 | 20 | Target can't use status Moves its next 3 turns. | ||
Throat Chop Tutor | 80 | 100 | 15 | For 2 turns, the target cannot use sound Moves. | ||
Thunder Machine Evento | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunderbolt Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Punch Level up Tutor Evento | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Toxic Machine | — | 90 | 10 | Envenena gravemente o alvo. Poison-types não podem errar. | ||
Volt Switch Level up Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Wild Charge Level up Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Work Up Machine | — | — | 30 | Raises the user's Attack and Sp Atk by 1. |
Cadeia evolutiva
1 nível evolutivo.
Descrição In-game:
Shield
Electricity sparks from the pads on its limbs. Wherever Zeraora runs, lightning flashes and thunder echoes.
Sword
It runs as fast as lightning strikes, shredding its opponents with its high-voltage claws.
Exibir mais
Ultra Moon
It approaches its enemies at the speed of lightning, then tears them limb from limb with its sharp claws.
Ultra Sun
It electrifies its claws and tears its opponents apart with them. Even if they dodge its attack, they’ll be electrocuted by the flying sparks.
Moves que aprende
Gen VIII
Gen VII
Sword/Shield
Level up | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Scratch Level 1 | 40 | 100 | 35 | No additional effect. | ||
Snarl Level 1 | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Quick Attack Level 1 | 40 | 100 | 30 | Usually goes first. | ||
Power-Up Punch Level 1 | 40 | 100 | 20 | Tem 100% de chance de aumentar o Attack do usuário em 1 estágio. | ||
Fake Out Level 1 | 40 | 100 | 10 | Hits first. First turn out only. 100% flinch chance. | ||
Spark Level 1 | 65 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Fury Swipes Level 8 | 18 | 80 | 15 | Hits 2-5 times in one turn. | ||
Quick Guard Level 16 | — | — | 15 | Protects allies from priority attacks this turn. | ||
Slash Level 24 | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Volt Switch Level 32 | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Charge Level 40 | — | — | 20 | +1 SpD, user's next Electric Move 2x power. | ||
Thunder Punch Level 48 | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Hone Claws Level 56 | — | — | 15 | Aumenta o Attack e a Accuracy do usuário em 1 estágio. | ||
Discharge Level 64 | 80 | 100 | 15 | 30% chance to paralyze adjacent Pokemon. | ||
Wild Charge Level 72 | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Agility Level 80 | — | — | 30 | Aumenta a Speed do usuário em 2 estágios. | ||
Plasma Fists Level 88 | 100 | 100 | 15 | Normal Moves become Electric-type this turn. | ||
Close Combat Level 96 | 120 | 100 | 5 | Lowers the user's Defense and Sp Def by 1. |
Machine | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Acrobatics Machine | 55 | 100 | 15 | Power doubles if the user has no held item. | ||
Agility Machine | — | — | 30 | Aumenta a Speed do usuário em 2 estágios. | ||
Assurance Machine | 60 | 100 | 10 | O Power dobra se o alvo já tiver recebido dano neste turno. | ||
Aura Sphere Machine | 80 | — | 20 | Este Move não verifica accuracy. | ||
Blaze Kick Machine | 85 | 90 | 10 | High critical hit ratio. 10% chance to burn. | ||
Bounce Machine | 85 | 85 | 5 | Bounces turn 1. Hits turn 2. 30% paralyze. | ||
Brick Break Machine | 75 | 100 | 15 | Destrói Screens, a menos que o alvo seja imune ao Move. | ||
Brutal Swing Machine | 60 | 100 | 20 | No additional effect. Hits adjacent Pokemon. | ||
Bulk Up Machine | — | — | 20 | Aumenta o Attack e Defense do usuário em 1 estágio. | ||
Calm Mind Machine | — | — | 20 | Raises the user's Sp Atk and Sp Def by 1. | ||
Close Combat Machine | 120 | 100 | 5 | Lowers the user's Defense and Sp Def by 1. | ||
Drain Punch Machine | 75 | 100 | 10 | User recovers 50% of the damage dealt. | ||
Electric Terrain Machine | — | — | 10 | 5 turns. Grounded: +Electric power, can't adormecer. | ||
Electro Ball Machine | — | 100 | 10 | More power the faster the user is than the target. | ||
Electroweb Machine | 55 | 95 | 15 | 100% chance to lower the foe(s) Speed by 1. | ||
Endure Machine | — | — | 10 | O usuário sobrevive aos ataques neste turno com pelo menos 1 HP. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
False Swipe Machine | 40 | 100 | 40 | Always leaves the target with at least 1 HP. | ||
Fire Punch Machine | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Grass Knot Machine | — | 100 | 20 | Quanto mais pesado for o alvo, mais Power o move terá. | ||
Helping Hand Machine | — | — | 20 | O Power do Move de um aliado adjacente é 1,5x maior neste turno. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Iron Tail Machine | 100 | 75 | 15 | 30% chance to lower the target's Defense by 1. | ||
Low Kick Machine | — | 100 | 20 | More power the heavier the target. | ||
Low Sweep Machine | 65 | 100 | 20 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Mega Kick Machine | 120 | 75 | 5 | No additional effect. | ||
Mega Punch Machine | 80 | 85 | 20 | No additional effect. | ||
Outrage Machine | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Pay Day Machine | 40 | 100 | 20 | Scatters coins. | ||
Play Rough Machine | 90 | 90 | 10 | 10% chance to lower the target's Attack by 1. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Revenge Machine | 60 | 100 | 10 | Power doubles if user is damaged by the target. | ||
Reversal Machine | — | 100 | 15 | More power the less HP the user has left. | ||
Round Machine | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Scary Face Machine | — | 100 | 10 | Lowers the target's Speed by 2. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snarl Machine | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Snore Machine | 50 | 100 | 15 | User must be asleep. 30% chance to flinch target. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Superpower Machine | 120 | 100 | 5 | Lowers the user's Attack and Defense by 1. | ||
Swift Machine | 60 | — | 20 | Este Move não verifica accuracy. Atinge adversários adjacentes. | ||
Taunt Machine | — | 100 | 20 | Target can't use status Moves its next 3 turns. | ||
Throat Chop Machine | 80 | 100 | 15 | For 2 turns, the target cannot use sound Moves. | ||
Thunder Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunder Punch Machine | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Thunderbolt Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Work Up Machine | — | — | 30 | Raises the user's Attack and Sp Atk by 1. |
Tutor | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Coaching Tutor | — | — | 10 | Raises an ally's Attack and Defense by 1. | ||
Rising Voltage Tutor | 70 | 100 | 20 | Tem 2x de Power se o alvo estiver em Electric Terrain. |
Level up | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Scratch Level 1 | 40 | 100 | 35 | No additional effect. | ||
Spark Level 1 | 65 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Hone Claws Level 5 | — | — | 15 | Aumenta o Attack e a Accuracy do usuário em 1 estágio. | ||
Quick Attack Level 8 | 40 | 100 | 30 | Usually goes first. | ||
Fury Swipes Level 12 | 18 | 80 | 15 | Hits 2-5 times in one turn. | ||
Volt Switch Level 15 | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Snarl Level 19 | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Fake Out Level 22 | 40 | 100 | 10 | Hits first. First turn out only. 100% flinch chance. | ||
Charge Level 26 | — | — | 20 | +1 SpD, user's next Electric Move 2x power. | ||
Thunder Punch Level 29 | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Slash Level 33 | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Wild Charge Level 36 | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Quick Guard Level 40 | — | — | 15 | Protects allies from priority attacks this turn. | ||
Plasma Fists Level 43 | 100 | 100 | 15 | Normal Moves become Electric-type this turn. | ||
Close Combat Level 47 | 120 | 100 | 5 | Lowers the user's Defense and Sp Def by 1. | ||
Discharge Level 50 | 80 | 100 | 15 | 30% chance to paralyze adjacent Pokemon. |
Machine | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Acrobatics Machine | 55 | 100 | 15 | Power doubles if the user has no held item. | ||
Aerial Ace Machine | 60 | — | 20 | Este Move não verifica accuracy. | ||
Brick Break Machine | 75 | 100 | 15 | Destrói Screens, a menos que o alvo seja imune ao Move. | ||
Brutal Swing Machine | 60 | 100 | 20 | No additional effect. Hits adjacent Pokemon. | ||
Bulk Up Machine | — | — | 20 | Aumenta o Attack e Defense do usuário em 1 estágio. | ||
Calm Mind Machine | — | — | 20 | Raises the user's Sp Atk and Sp Def by 1. | ||
Confide Machine | — | — | 20 | Reduz o Sp. Atk do alvo em 1 estágio. | ||
Double Team Machine | — | — | 15 | Aumenta a evasão do usuário em 1 estágio. | ||
Echoed Voice Machine | 40 | 100 | 15 | O Power aumenta quando usado em turnos consecutivos. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
False Swipe Machine | 40 | 100 | 40 | Always leaves the target with at least 1 HP. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Frustration Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at minimum Happiness. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Grass Knot Machine | — | 100 | 20 | Quanto mais pesado for o alvo, mais Power o move terá. | ||
Hidden Power Machine | 60 | 100 | 15 | O tipo deste Move varia com base nos IVs do usuário. | ||
Low Sweep Machine | 65 | 100 | 20 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Return Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at maximum Happiness. | ||
Round Machine | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snarl Machine | 55 | 95 | 15 | Tem 100% de chance de reduzir o Sp. Atk dos adversários em 1 estágio. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Taunt Machine | — | 100 | 20 | Target can't use status Moves its next 3 turns. | ||
Thunder Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Thunderbolt Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Toxic Machine | — | 90 | 10 | Envenena gravemente o alvo. Poison-types não podem errar. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Work Up Machine | — | — | 30 | Raises the user's Attack and Sp Atk by 1. |
Tutor | ||||||
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Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Bounce Tutor | 85 | 85 | 5 | Bounces turn 1. Hits turn 2. 30% paralyze. | ||
Drain Punch Tutor | 75 | 100 | 10 | User recovers 50% of the damage dealt. | ||
Dual Chop Tutor | 40 | 90 | 15 | Hits 2 times in one turn. | ||
Electroweb Tutor | 55 | 95 | 15 | 100% chance to lower the foe(s) Speed by 1. | ||
Endeavor Tutor | — | 100 | 5 | Reduz o HP do alvo para mesmo HP do usuário. | ||
Fire Punch Tutor | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de queimar o alvo. | ||
Focus Punch Tutor | 150 | 100 | 20 | Fails if the user takes damage before it hits. | ||
Iron Tail Tutor | 100 | 75 | 15 | 30% chance to lower the target's Defense by 1. | ||
Knock Off Tutor | 65 | 100 | 20 | 1,5x damage if foe holds an item. Removes item. | ||
Laser Focus Tutor | — | — | 30 | Until the end of the next turn, user's Moves crit. | ||
Low Kick Tutor | — | 100 | 20 | More power the heavier the target. | ||
Outrage Tutor | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Shock Wave Tutor | 60 | — | 20 | This Move does not check accuracy. | ||
Snatch Tutor | — | — | 10 | User steals certain support Moves to use itself. | ||
Snore Tutor | 50 | 100 | 15 | User must be asleep. 30% chance to flinch target. | ||
Superpower Tutor | 120 | 100 | 5 | Lowers the user's Attack and Defense by 1. | ||
Throat Chop Tutor | 80 | 100 | 15 | For 2 turns, the target cannot use sound Moves. | ||
Thunder Punch Tutor | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. |