PadrãoShiny
Gênero: 100%
Felicidade base: 0
Experiência base: 340
Taxa de captura: 3
Leveling: SlowMáx: 1.250.000 Exp.
EVs fornecidos: Atk +3Total: 3
Competitivo
In-Game
Abilities
Teravolt: Os Moves deste Pokémon e os seus efeitos ignoram as Abilities de outros Pokémon.
Base stats
HP
Atk
Def
SpA
SpD
Spe
Level 50
Level 100
160 207
310 404
139 222
274 438
112 189
220 372
112 189
220 372
94 167
184 328
85 156
166 306
Cadeia evolutiva
1 nível evolutivo.
Moves que aprende
SV
SS
USM
ORAS
BW
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
---|---|---|---|---|---|---|
Ancient Power Level up | 60 | 100 | 5 | Tem 10% de chance de aumentar todos os stats em 1 estágio (não accuracy/evasion). | ||
Body Press Machine | 80 | 100 | 10 | Usa a Def do usuário como Atk no cálculo de dano. | ||
Body Slam Machine | 85 | 100 | 15 | Tem 30% de chance de paralisar o alvo. | ||
Bolt Strike Level up | 130 | 85 | 5 | 20% chance to paralyze the target. | ||
Breaking Swipe Machine | 60 | 100 | 15 | Tem 100% de chance de diminuir o Attack do adversário em 1 estágio. | ||
Brick Break Machine | 75 | 100 | 15 | Destrói Screens, a menos que o alvo seja imune ao Move. | ||
Charge Machine | — | — | 20 | +1 SpD, user's next Electric Move 2x power. | ||
Charge Beam Machine | 50 | 90 | 10 | 70% chance to raise the user's Sp Atk by 1. | ||
Crunch Level up Machine | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Double-Edge Machine | 120 | 100 | 15 | Tem 33% de recoil. | ||
Draco Meteor Machine | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. | ||
Dragon Breath Level up | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Dragon Cheer Machine | — | — | 15 | Ally: Crit ratio +1, or +2 if ally is Dragon-type. | ||
Dragon Claw Level up Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Dragon Dance Machine | — | — | 20 | Raises the user's Attack and Speed by 1. | ||
Dragon Pulse Machine | 85 | 100 | 10 | No additional effect. | ||
Dragon Tail Machine | 60 | 90 | 10 | Força o alvo a mudar para um aliado aleatório. | ||
Dual Wingbeat Machine | 40 | 90 | 10 | Hits 2 times in one turn. | ||
Earth Power Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Electric Terrain Machine | — | — | 10 | 5 turns. Grounded: +Electric power, can't adormecer. | ||
Electro Ball Machine | — | 100 | 10 | More power the faster the user is than the target. | ||
Endure Machine | — | — | 10 | O usuário sobrevive aos ataques neste turno com pelo menos 1 HP. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Flash Cannon Machine | 80 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Fly Machine | 90 | 95 | 15 | Levanta voo no primeiro turno e ataca no segundo. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Focus Punch Machine | 150 | 100 | 20 | Fails if the user takes damage before it hits. | ||
Fusion Bolt Level up Evento | 100 | 100 | 5 | Power doubles if used after Fusion Flare this turn. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Haze Machine | — | — | 30 | Eliminates all stat changes. | ||
Helping Hand Machine | — | — | 20 | O Power do Move de um aliado adjacente é 1,5x maior neste turno. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Hyper Voice Level up Machine Evento | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Imprison Level up Machine | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Light Screen Machine | — | — | 30 | For 5 turns, special damage to allies is halved. | ||
Noble Roar Level up | — | 100 | 30 | Lowers the target's Attack and Sp Atk by 1. | ||
Outrage Level up Machine | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Psychic Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Rain Dance Machine | — | — | 5 | For 5 turns, heavy rain powers Water Moves. | ||
Reflect Machine | — | — | 20 | For 5 turns, physical damage to allies is halved. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Roar Machine | — | — | 20 | Forces the target to switch to a random ally. | ||
Rock Slide Machine | 75 | 90 | 10 | 30% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Rock Tomb Machine | 60 | 95 | 15 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Scale Shot Machine | 25 | 90 | 20 | Hits 2-5 times. User: -1 Def, +1 Spe after last hit. | ||
Scary Face Machine | — | 100 | 10 | Lowers the target's Speed by 2. | ||
Shadow Ball Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Shadow Claw Machine | 70 | 100 | 15 | High critical hit ratio. | ||
Slash Level up | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Stealth Rock Machine | — | — | 20 | Hurts foes on switch-in. Factors Rock weakness. | ||
Stone Edge Machine | 100 | 80 | 5 | High critical hit ratio. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Sunny Day Machine | — | — | 5 | For 5 turns, intense sunlight powers Fire Moves. | ||
Supercell Slam Machine | 100 | 95 | 15 | User is hurt by 50% of its HP máximo if it misses. | ||
Swift Machine | 60 | — | 20 | Este Move não verifica accuracy. Atinge adversários adjacentes. | ||
Tailwind Machine | — | — | 15 | For 4 turns, allies' Speed is doubled. | ||
Take Down Machine | 90 | 85 | 20 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Tera Blast Machine | 80 | 100 | 10 | Se Terastalizado: Physical se o Atk > SpA; tipo = Tera Type. | ||
Thunder Level up Machine Evento | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunderbolt Level up Machine Evento | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Fang Level up Machine | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Thunder Punch Machine | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Weather Ball Machine | 50 | 100 | 10 | O Power dobra e o tipo varia a depender do clima. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Zen Headbutt Level up Machine | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. |
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
---|---|---|---|---|---|---|
Ancient Power Level up | 60 | 100 | 5 | Tem 10% de chance de aumentar todos os stats em 1 estágio (não accuracy/evasion). | ||
Body Press Machine | 80 | 100 | 10 | Usa a Def do usuário como Atk no cálculo de dano. | ||
Bolt Strike Level up | 130 | 85 | 5 | 20% chance to paralyze the target. | ||
Breaking Swipe Machine | 60 | 100 | 15 | Tem 100% de chance de diminuir o Attack do adversário em 1 estágio. | ||
Brutal Swing Machine | 60 | 100 | 20 | No additional effect. Hits adjacent Pokemon. | ||
Crunch Level up Machine | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Draco Meteor Tutor | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. | ||
Dragon Breath Level up | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Dragon Claw Level up Machine Evento | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Dragon Dance Machine | — | — | 20 | Raises the user's Attack and Speed by 1. | ||
Dragon Pulse Machine | 85 | 100 | 10 | No additional effect. | ||
Dual Wingbeat Tutor | 40 | 90 | 10 | Hits 2 times in one turn. | ||
Earth Power Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Electro Ball Machine | — | 100 | 10 | More power the faster the user is than the target. | ||
Endure Machine | — | — | 10 | O usuário sobrevive aos ataques neste turno com pelo menos 1 HP. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Flash Cannon Machine | 80 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Fly Machine | 90 | 95 | 15 | Levanta voo no primeiro turno e ataca no segundo. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Fusion Bolt Level up Evento | 100 | 100 | 5 | Power doubles if used after Fusion Flare this turn. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Helping Hand Machine | — | — | 20 | O Power do Move de um aliado adjacente é 1,5x maior neste turno. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Hyper Voice Level up Machine | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Imprison Level up Machine | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Light Screen Machine | — | — | 30 | For 5 turns, special damage to allies is halved. | ||
Noble Roar Level up Evento | — | 100 | 30 | Lowers the target's Attack and Sp Atk by 1. | ||
Outrage Level up Machine | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Payback Machine | 50 | 100 | 10 | Power doubles if the user Moves after the target. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Psychic Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Rain Dance Machine | — | — | 5 | For 5 turns, heavy rain powers Water Moves. | ||
Reflect Machine | — | — | 20 | For 5 turns, physical damage to allies is halved. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Rising Voltage Tutor | 70 | 100 | 20 | Tem 2x de Power se o alvo estiver em Electric Terrain. | ||
Rock Slide Machine | 75 | 90 | 10 | 30% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Rock Tomb Machine | 60 | 95 | 15 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Round Machine | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Safeguard Machine | — | — | 25 | For 5 turns, protects user's time from status. | ||
Scale Shot Tutor | 25 | 90 | 20 | Hits 2-5 times. User: -1 Def, +1 Spe after last hit. | ||
Shadow Ball Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Shadow Claw Machine | 70 | 100 | 15 | High critical hit ratio. | ||
Slash Level up Evento | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snore Machine | 50 | 100 | 15 | User must be asleep. 30% chance to flinch target. | ||
Steel Wing Machine | 70 | 90 | 25 | 10% chance to raise the user's Defense by 1. | ||
Stone Edge Machine | 100 | 80 | 5 | High critical hit ratio. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Swift Machine | 60 | — | 20 | Este Move não verifica accuracy. Atinge adversários adjacentes. | ||
Thunder Level up Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunderbolt Level up Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Fang Level up Machine | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Thunder Punch Machine | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Weather Ball Machine | 50 | 100 | 10 | O Power dobra e o tipo varia a depender do clima. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Zen Headbutt Level up Machine | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. |
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
---|---|---|---|---|---|---|
Ancient Power Level up | 60 | 100 | 5 | Tem 10% de chance de aumentar todos os stats em 1 estágio (não accuracy/evasion). | ||
Bolt Strike Level up Evento | 130 | 85 | 5 | 20% chance to paralyze the target. | ||
Brutal Swing Machine | 60 | 100 | 20 | No additional effect. Hits adjacent Pokemon. | ||
Charge Beam Machine | 50 | 90 | 10 | 70% chance to raise the user's Sp Atk by 1. | ||
Confide Machine | — | — | 20 | Reduz o Sp. Atk do alvo em 1 estágio. | ||
Crunch Level up | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Defog Tutor | — | — | 15 | -1 evasion; clears terrain and hazards on both sides. | ||
Double Team Machine | — | — | 15 | Aumenta a evasão do usuário em 1 estágio. | ||
Draco Meteor Tutor | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. | ||
Dragon Breath Level up | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Dragon Claw Level up Machine Evento | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Dragon Pulse Tutor | 85 | 100 | 10 | No additional effect. | ||
Dragon Rage Level up | — | 100 | 10 | Deals 40 HP of damage to the target. | ||
Dragon Tail Machine | 60 | 90 | 10 | Força o alvo a mudar para um aliado aleatório. | ||
Earth Power Tutor | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Echoed Voice Machine | 40 | 100 | 15 | O Power aumenta quando usado em turnos consecutivos. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Flash Cannon Machine | 80 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Fly Machine | 90 | 95 | 15 | Levanta voo no primeiro turno e ataca no segundo. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Frustration Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at minimum Happiness. | ||
Fusion Bolt Level up Evento | 100 | 100 | 5 | Power doubles if used after Fusion Flare this turn. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Hidden Power Machine | 60 | 100 | 15 | O tipo deste Move varia com base nos IVs do usuário. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Hyper Voice Level up Tutor | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Imprison Level up | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Laser Focus Tutor | — | — | 30 | Until the end of the next turn, user's Moves crit. | ||
Light Screen Machine | — | — | 30 | For 5 turns, special damage to allies is halved. | ||
Magnet Rise Tutor | — | — | 10 | For 5 turns, the user has immunity to Ground. | ||
Noble Roar Level up | — | 100 | 30 | Lowers the target's Attack and Sp Atk by 1. | ||
Outrage Level up Tutor Evento | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Payback Machine | 50 | 100 | 10 | Power doubles if the user Moves after the target. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Psychic Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Rain Dance Machine | — | — | 5 | For 5 turns, heavy rain powers Water Moves. | ||
Reflect Machine | — | — | 20 | For 5 turns, physical damage to allies is halved. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Return Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at maximum Happiness. | ||
Rock Slide Machine | 75 | 90 | 10 | 30% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Rock Tomb Machine | 60 | 95 | 15 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Roost Machine | — | — | 5 | Heals 50% HP. Flying-type removed 'til turn ends. | ||
Round Machine | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Safeguard Machine | — | — | 25 | For 5 turns, protects user's time from status. | ||
Shadow Ball Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Shadow Claw Machine | 70 | 100 | 15 | High critical hit ratio. | ||
Shock Wave Tutor | 60 | — | 20 | This Move does not check accuracy. | ||
Signal Beam Tutor | 75 | 100 | 15 | 10% chance to confuse the target. | ||
Slash Level up Evento | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snore Tutor | 50 | 100 | 15 | User must be asleep. 30% chance to flinch target. | ||
Steel Wing Machine | 70 | 90 | 25 | 10% chance to raise the user's Defense by 1. | ||
Stone Edge Machine Evento | 100 | 80 | 5 | High critical hit ratio. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Swagger Machine | — | 85 | 15 | Raises the target's Attack by 2 and confuses it. | ||
Tailwind Tutor | — | — | 15 | For 4 turns, allies' Speed is doubled. | ||
Thunder Level up Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunderbolt Level up Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Fang Level up | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Thunder Punch Tutor | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Toxic Machine | — | 90 | 10 | Envenena gravemente o alvo. Poison-types não podem errar. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Zen Headbutt Level up Tutor Evento | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. |
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
---|---|---|---|---|---|---|
Ancient Power Level up | 60 | 100 | 5 | Tem 10% de chance de aumentar todos os stats em 1 estágio (não accuracy/evasion). | ||
Bolt Strike Level up | 130 | 85 | 5 | 20% chance to paralyze the target. | ||
Charge Beam Machine | 50 | 90 | 10 | 70% chance to raise the user's Sp Atk by 1. | ||
Confide Machine | — | — | 20 | Reduz o Sp. Atk do alvo em 1 estágio. | ||
Crunch Level up | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Cut Machine | 50 | 95 | 30 | Nenhum efeito adicional. | ||
Double Team Machine | — | — | 15 | Aumenta a evasão do usuário em 1 estágio. | ||
Draco Meteor Tutor | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. | ||
Dragon Breath Level up Evento | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Dragon Claw Level up Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Dragon Pulse Tutor | 85 | 100 | 10 | No additional effect. | ||
Dragon Rage Level up | — | 100 | 10 | Deals 40 HP of damage to the target. | ||
Dragon Tail Machine | 60 | 90 | 10 | Força o alvo a mudar para um aliado aleatório. | ||
Earth Power Tutor | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Echoed Voice Machine | 40 | 100 | 15 | O Power aumenta quando usado em turnos consecutivos. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Flash Machine | — | 100 | 20 | Lowers the target's accuracy by 1. | ||
Flash Cannon Machine | 80 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Fly Machine | 90 | 95 | 15 | Levanta voo no primeiro turno e ataca no segundo. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Frustration Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at minimum Happiness. | ||
Fusion Bolt Level up Evento | 100 | 100 | 5 | Power doubles if used after Fusion Flare this turn. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Hidden Power Machine | 60 | 100 | 15 | O tipo deste Move varia com base nos IVs do usuário. | ||
Hone Claws Machine | — | — | 15 | Aumenta o Attack e a Accuracy do usuário em 1 estágio. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Hyper Voice Level up Tutor | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Imprison Level up | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Light Screen Machine | — | — | 30 | For 5 turns, special damage to allies is halved. | ||
Magnet Rise Tutor | — | — | 10 | For 5 turns, the user has immunity to Ground. | ||
Outrage Level up Tutor | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Payback Machine | 50 | 100 | 10 | Power doubles if the user Moves after the target. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Psychic Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Rain Dance Machine | — | — | 5 | For 5 turns, heavy rain powers Water Moves. | ||
Reflect Machine | — | — | 20 | For 5 turns, physical damage to allies is halved. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Return Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at maximum Happiness. | ||
Rock Slide Machine | 75 | 90 | 10 | 30% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Rock Smash Machine | 40 | 100 | 15 | 50% chance to lower the target's Defense by 1. | ||
Rock Tomb Machine | 60 | 95 | 15 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Roost Machine | — | — | 5 | Heals 50% HP. Flying-type removed 'til turn ends. | ||
Round Machine | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Safeguard Machine | — | — | 25 | For 5 turns, protects user's time from status. | ||
Secret Power Machine | 70 | 100 | 20 | Effect varies with terrain. (30% paralisar chance) | ||
Shadow Ball Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Shadow Claw Machine | 70 | 100 | 15 | High critical hit ratio. | ||
Shock Wave Tutor | 60 | — | 20 | This Move does not check accuracy. | ||
Signal Beam Tutor | 75 | 100 | 15 | 10% chance to confuse the target. | ||
Slash Level up Evento | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snore Tutor | 50 | 100 | 15 | User must be asleep. 30% chance to flinch target. | ||
Steel Wing Machine | 70 | 90 | 25 | 10% chance to raise the user's Defense by 1. | ||
Stone Edge Machine | 100 | 80 | 5 | High critical hit ratio. | ||
Strength Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Swagger Machine | — | 85 | 15 | Raises the target's Attack by 2 and confuses it. | ||
Tailwind Tutor | — | — | 15 | For 4 turns, allies' Speed is doubled. | ||
Thunder Level up Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunderbolt Level up Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Fang Level up | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Thunder Punch Tutor | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Toxic Machine | — | 90 | 10 | Envenena gravemente o alvo. Poison-types não podem errar. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Zen Headbutt Level up Tutor Evento | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. |
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
---|---|---|---|---|---|---|
Ancient Power Level up | 60 | 100 | 5 | Tem 10% de chance de aumentar todos os stats em 1 estágio (não accuracy/evasion). | ||
Bolt Strike Level up Evento | 130 | 85 | 5 | 20% chance to paralyze the target. | ||
Charge Beam Machine | 50 | 90 | 10 | 70% chance to raise the user's Sp Atk by 1. | ||
Crunch Level up | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Cut Machine | 50 | 95 | 30 | Nenhum efeito adicional. | ||
Double Team Machine | — | — | 15 | Aumenta a evasão do usuário em 1 estágio. | ||
Draco Meteor Tutor | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. | ||
Dragon Breath Level up Evento | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Dragon Claw Level up Machine Evento | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Dragon Pulse Tutor | 85 | 100 | 10 | No additional effect. | ||
Dragon Rage Level up | — | 100 | 10 | Deals 40 HP of damage to the target. | ||
Dragon Tail Machine | 60 | 90 | 10 | Força o alvo a mudar para um aliado aleatório. | ||
Earth Power Tutor | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Echoed Voice Machine | 40 | 100 | 15 | O Power aumenta quando usado em turnos consecutivos. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Flash Machine | — | 100 | 20 | Lowers the target's accuracy by 1. | ||
Flash Cannon Machine | 80 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Fly Machine | 90 | 95 | 15 | Levanta voo no primeiro turno e ataca no segundo. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Frustration Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at minimum Happiness. | ||
Fusion Bolt Level up Evento | 100 | 100 | 5 | Power doubles if used after Fusion Flare this turn. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Haze Evento | — | — | 30 | Eliminates all stat changes. | ||
Hidden Power Machine | 60 | 100 | 15 | O tipo deste Move varia com base nos IVs do usuário. | ||
Hone Claws Machine | — | — | 15 | Aumenta o Attack e a Accuracy do usuário em 1 estágio. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Hyper Voice Level up Tutor | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Imprison Level up Evento | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Light Screen Machine | — | — | 30 | For 5 turns, special damage to allies is halved. | ||
Magnet Rise Tutor | — | — | 10 | For 5 turns, the user has immunity to Ground. | ||
Outrage Level up Tutor Evento | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Payback Machine | 50 | 100 | 10 | Power doubles if the user Moves after the target. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Psychic Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Rain Dance Machine | — | — | 5 | For 5 turns, heavy rain powers Water Moves. | ||
Reflect Machine | — | — | 20 | For 5 turns, physical damage to allies is halved. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Return Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at maximum Happiness. | ||
Rock Slide Machine | 75 | 90 | 10 | 30% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Rock Smash Machine | 40 | 100 | 15 | 50% chance to lower the target's Defense by 1. | ||
Rock Tomb Machine | 60 | 95 | 15 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Roost Tutor | — | — | 5 | Heals 50% HP. Flying-type removed 'til turn ends. | ||
Round Machine | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Safeguard Machine | — | — | 25 | For 5 turns, protects user's time from status. | ||
Shadow Ball Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Shadow Claw Machine | 70 | 100 | 15 | High critical hit ratio. | ||
Signal Beam Tutor | 75 | 100 | 15 | 10% chance to confuse the target. | ||
Slash Level up Evento | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Sleep Talk Tutor | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snore Tutor | 50 | 100 | 15 | User must be asleep. 30% chance to flinch target. | ||
Stone Edge Machine | 100 | 80 | 5 | High critical hit ratio. | ||
Strength Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Swagger Machine | — | 85 | 15 | Raises the target's Attack by 2 and confuses it. | ||
Tailwind Tutor | — | — | 15 | For 4 turns, allies' Speed is doubled. | ||
Thunder Level up Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunderbolt Level up Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Fang Level up | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Thunder Punch Tutor | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Toxic Machine | — | 90 | 10 | Envenena gravemente o alvo. Poison-types não podem errar. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Zen Headbutt Level up Tutor Evento | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. |
Cadeia evolutiva
1 nível evolutivo.
Descrição In-game:
Shield
Mythology tells us that if people lose the righteousness in their hearts, their kingdoms will be razed by Zekrom’s lightning.
Sword
When the interior part of its tail spins like a motor, Zekrom can generate many bolts of lightning to blast its surroundings.
Exibir mais
Alpha Sapphire
Concealing itself in lightning clouds, it flies throughout the Unova region. It creates electricity in its tail.
Omega Ruby
This legendary Pokémon can scorch the world with lightning. It assists those who want to build an ideal world.
Y
Concealing itself in lightning clouds, it flies throughout the Unova region. It creates electricity in its tail.
X
This legendary Pokémon can scorch the world with lightning. It assists those who want to build an ideal world.
White 2
This legendary Pokémon can scorch the world with lightning. It assists those who want to build an ideal world.
Black 2
This legendary Pokémon can scorch the world with lightning. It assists those who want to build an ideal world.
White
This Pokémon appears in legends. In its tail, it has a giant generator that creates electricity.
Black
Concealing itself in lightning clouds, it flies throughout the Unova region. It creates electricity in its tail.
Locais de encontro
Ultra Moon
Ultra Space Wilds Crag
Ultra Space Wilds Crag:
- Método: Static encounter, only one chance
- 100% de chance
- Level 60
Moves que aprende
Gen IX
Gen VIII
Gen VII
Gen VI
Gen V
Scarlet/Violet
Level up | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Ancient Power Level 1 | 60 | 100 | 5 | Tem 10% de chance de aumentar todos os stats em 1 estágio (não accuracy/evasion). | ||
Dragon Breath Level 1 | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Thunder Fang Level 1 | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Noble Roar Level 1 | — | 100 | 30 | Lowers the target's Attack and Sp Atk by 1. | ||
Slash Level 8 | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Crunch Level 16 | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Zen Headbutt Level 24 | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. | ||
Dragon Claw Level 32 | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Thunderbolt Level 40 | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Fusion Bolt Level 48 | 100 | 100 | 5 | Power doubles if used after Fusion Flare this turn. | ||
Hyper Voice Level 56 | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Thunder Level 64 | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Imprison Level 72 | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Outrage Level 80 | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Bolt Strike Level 88 | 130 | 85 | 5 | 20% chance to paralyze the target. |
Machine | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Body Press Machine | 80 | 100 | 10 | Usa a Def do usuário como Atk no cálculo de dano. | ||
Body Slam Machine | 85 | 100 | 15 | Tem 30% de chance de paralisar o alvo. | ||
Breaking Swipe Machine | 60 | 100 | 15 | Tem 100% de chance de diminuir o Attack do adversário em 1 estágio. | ||
Brick Break Machine | 75 | 100 | 15 | Destrói Screens, a menos que o alvo seja imune ao Move. | ||
Charge Machine | — | — | 20 | +1 SpD, user's next Electric Move 2x power. | ||
Charge Beam Machine | 50 | 90 | 10 | 70% chance to raise the user's Sp Atk by 1. | ||
Crunch Machine | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Double-Edge Machine | 120 | 100 | 15 | Tem 33% de recoil. | ||
Draco Meteor Machine | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. | ||
Dragon Cheer Machine | — | — | 15 | Ally: Crit ratio +1, or +2 if ally is Dragon-type. | ||
Dragon Claw Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Dragon Dance Machine | — | — | 20 | Raises the user's Attack and Speed by 1. | ||
Dragon Pulse Machine | 85 | 100 | 10 | No additional effect. | ||
Dragon Tail Machine | 60 | 90 | 10 | Força o alvo a mudar para um aliado aleatório. | ||
Dual Wingbeat Machine | 40 | 90 | 10 | Hits 2 times in one turn. | ||
Earth Power Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Electric Terrain Machine | — | — | 10 | 5 turns. Grounded: +Electric power, can't adormecer. | ||
Electro Ball Machine | — | 100 | 10 | More power the faster the user is than the target. | ||
Endure Machine | — | — | 10 | O usuário sobrevive aos ataques neste turno com pelo menos 1 HP. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Flash Cannon Machine | 80 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Fly Machine | 90 | 95 | 15 | Levanta voo no primeiro turno e ataca no segundo. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Focus Punch Machine | 150 | 100 | 20 | Fails if the user takes damage before it hits. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Haze Machine | — | — | 30 | Eliminates all stat changes. | ||
Helping Hand Machine | — | — | 20 | O Power do Move de um aliado adjacente é 1,5x maior neste turno. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Hyper Voice Machine | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Imprison Machine | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Light Screen Machine | — | — | 30 | For 5 turns, special damage to allies is halved. | ||
Outrage Machine | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Psychic Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Rain Dance Machine | — | — | 5 | For 5 turns, heavy rain powers Water Moves. | ||
Reflect Machine | — | — | 20 | For 5 turns, physical damage to allies is halved. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Roar Machine | — | — | 20 | Forces the target to switch to a random ally. | ||
Rock Slide Machine | 75 | 90 | 10 | 30% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Rock Tomb Machine | 60 | 95 | 15 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Scale Shot Machine | 25 | 90 | 20 | Hits 2-5 times. User: -1 Def, +1 Spe after last hit. | ||
Scary Face Machine | — | 100 | 10 | Lowers the target's Speed by 2. | ||
Shadow Ball Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Shadow Claw Machine | 70 | 100 | 15 | High critical hit ratio. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Stealth Rock Machine | — | — | 20 | Hurts foes on switch-in. Factors Rock weakness. | ||
Stone Edge Machine | 100 | 80 | 5 | High critical hit ratio. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Sunny Day Machine | — | — | 5 | For 5 turns, intense sunlight powers Fire Moves. | ||
Supercell Slam Machine | 100 | 95 | 15 | User is hurt by 50% of its HP máximo if it misses. | ||
Swift Machine | 60 | — | 20 | Este Move não verifica accuracy. Atinge adversários adjacentes. | ||
Tailwind Machine | — | — | 15 | For 4 turns, allies' Speed is doubled. | ||
Take Down Machine | 90 | 85 | 20 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Tera Blast Machine | 80 | 100 | 10 | Se Terastalizado: Physical se o Atk > SpA; tipo = Tera Type. | ||
Thunder Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunder Fang Machine | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Thunder Punch Machine | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Thunderbolt Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Weather Ball Machine | 50 | 100 | 10 | O Power dobra e o tipo varia a depender do clima. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Zen Headbutt Machine | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. |
Level up | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Ancient Power Level 1 | 60 | 100 | 5 | Tem 10% de chance de aumentar todos os stats em 1 estágio (não accuracy/evasion). | ||
Dragon Breath Level 1 | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Thunder Fang Level 1 | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Noble Roar Level 1 | — | 100 | 30 | Lowers the target's Attack and Sp Atk by 1. | ||
Slash Level 8 | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Crunch Level 16 | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Zen Headbutt Level 24 | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. | ||
Dragon Claw Level 32 | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Thunderbolt Level 40 | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Fusion Bolt Level 48 | 100 | 100 | 5 | Power doubles if used after Fusion Flare this turn. | ||
Hyper Voice Level 56 | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Thunder Level 64 | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Imprison Level 72 | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Outrage Level 80 | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Bolt Strike Level 88 | 130 | 85 | 5 | 20% chance to paralyze the target. |
Machine | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Body Press Machine | 80 | 100 | 10 | Usa a Def do usuário como Atk no cálculo de dano. | ||
Breaking Swipe Machine | 60 | 100 | 15 | Tem 100% de chance de diminuir o Attack do adversário em 1 estágio. | ||
Brutal Swing Machine | 60 | 100 | 20 | No additional effect. Hits adjacent Pokemon. | ||
Crunch Machine | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Dragon Claw Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Dragon Dance Machine | — | — | 20 | Raises the user's Attack and Speed by 1. | ||
Dragon Pulse Machine | 85 | 100 | 10 | No additional effect. | ||
Earth Power Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Electro Ball Machine | — | 100 | 10 | More power the faster the user is than the target. | ||
Endure Machine | — | — | 10 | O usuário sobrevive aos ataques neste turno com pelo menos 1 HP. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Flash Cannon Machine | 80 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Fly Machine | 90 | 95 | 15 | Levanta voo no primeiro turno e ataca no segundo. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Helping Hand Machine | — | — | 20 | O Power do Move de um aliado adjacente é 1,5x maior neste turno. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Hyper Voice Machine | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Imprison Machine | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Light Screen Machine | — | — | 30 | For 5 turns, special damage to allies is halved. | ||
Outrage Machine | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Payback Machine | 50 | 100 | 10 | Power doubles if the user Moves after the target. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Psychic Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Rain Dance Machine | — | — | 5 | For 5 turns, heavy rain powers Water Moves. | ||
Reflect Machine | — | — | 20 | For 5 turns, physical damage to allies is halved. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Rock Slide Machine | 75 | 90 | 10 | 30% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Rock Tomb Machine | 60 | 95 | 15 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Round Machine | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Safeguard Machine | — | — | 25 | For 5 turns, protects user's time from status. | ||
Shadow Ball Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Shadow Claw Machine | 70 | 100 | 15 | High critical hit ratio. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snore Machine | 50 | 100 | 15 | User must be asleep. 30% chance to flinch target. | ||
Steel Wing Machine | 70 | 90 | 25 | 10% chance to raise the user's Defense by 1. | ||
Stone Edge Machine | 100 | 80 | 5 | High critical hit ratio. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Swift Machine | 60 | — | 20 | Este Move não verifica accuracy. Atinge adversários adjacentes. | ||
Thunder Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunder Fang Machine | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Thunder Punch Machine | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Thunderbolt Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Weather Ball Machine | 50 | 100 | 10 | O Power dobra e o tipo varia a depender do clima. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. | ||
Zen Headbutt Machine | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. |
Tutor | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Draco Meteor Tutor | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. | ||
Dual Wingbeat Tutor | 40 | 90 | 10 | Hits 2 times in one turn. | ||
Rising Voltage Tutor | 70 | 100 | 20 | Tem 2x de Power se o alvo estiver em Electric Terrain. | ||
Scale Shot Tutor | 25 | 90 | 20 | Hits 2-5 times. User: -1 Def, +1 Spe after last hit. |
Level up | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Dragon Rage Level 1 | — | 100 | 10 | Deals 40 HP of damage to the target. | ||
Thunder Fang Level 1 | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Ancient Power Level 15 | 60 | 100 | 5 | Tem 10% de chance de aumentar todos os stats em 1 estágio (não accuracy/evasion). | ||
Thunderbolt Level 22 | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Dragon Breath Level 29 | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Slash Level 36 | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Zen Headbutt Level 43 | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. | ||
Fusion Bolt Level 50 | 100 | 100 | 5 | Power doubles if used after Fusion Flare this turn. | ||
Dragon Claw Level 54 | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Imprison Level 64 | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Crunch Level 71 | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Thunder Level 78 | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Outrage Level 85 | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Hyper Voice Level 92 | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Bolt Strike Level 100 | 130 | 85 | 5 | 20% chance to paralyze the target. |
Machine | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Brutal Swing Machine | 60 | 100 | 20 | No additional effect. Hits adjacent Pokemon. | ||
Charge Beam Machine | 50 | 90 | 10 | 70% chance to raise the user's Sp Atk by 1. | ||
Confide Machine | — | — | 20 | Reduz o Sp. Atk do alvo em 1 estágio. | ||
Double Team Machine | — | — | 15 | Aumenta a evasão do usuário em 1 estágio. | ||
Dragon Claw Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Dragon Tail Machine | 60 | 90 | 10 | Força o alvo a mudar para um aliado aleatório. | ||
Echoed Voice Machine | 40 | 100 | 15 | O Power aumenta quando usado em turnos consecutivos. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Flash Cannon Machine | 80 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Fly Machine | 90 | 95 | 15 | Levanta voo no primeiro turno e ataca no segundo. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Frustration Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at minimum Happiness. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Hidden Power Machine | 60 | 100 | 15 | O tipo deste Move varia com base nos IVs do usuário. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Light Screen Machine | — | — | 30 | For 5 turns, special damage to allies is halved. | ||
Payback Machine | 50 | 100 | 10 | Power doubles if the user Moves after the target. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Psychic Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Rain Dance Machine | — | — | 5 | For 5 turns, heavy rain powers Water Moves. | ||
Reflect Machine | — | — | 20 | For 5 turns, physical damage to allies is halved. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Return Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at maximum Happiness. | ||
Rock Slide Machine | 75 | 90 | 10 | 30% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Rock Tomb Machine | 60 | 95 | 15 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Roost Machine | — | — | 5 | Heals 50% HP. Flying-type removed 'til turn ends. | ||
Round Machine | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Safeguard Machine | — | — | 25 | For 5 turns, protects user's time from status. | ||
Shadow Ball Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Shadow Claw Machine | 70 | 100 | 15 | High critical hit ratio. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Steel Wing Machine | 70 | 90 | 25 | 10% chance to raise the user's Defense by 1. | ||
Stone Edge Machine | 100 | 80 | 5 | High critical hit ratio. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Swagger Machine | — | 85 | 15 | Raises the target's Attack by 2 and confuses it. | ||
Thunder Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Thunderbolt Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Toxic Machine | — | 90 | 10 | Envenena gravemente o alvo. Poison-types não podem errar. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. |
Tutor | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Draco Meteor Tutor | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. |
Level up | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Dragon Rage Level 1 | — | 100 | 10 | Deals 40 HP of damage to the target. | ||
Thunder Fang Level 1 | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Imprison Level 8 | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Ancient Power Level 15 | 60 | 100 | 5 | Tem 10% de chance de aumentar todos os stats em 1 estágio (não accuracy/evasion). | ||
Thunderbolt Level 22 | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Dragon Breath Level 29 | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Slash Level 36 | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Zen Headbutt Level 43 | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. | ||
Fusion Bolt Level 50 | 100 | 100 | 5 | Power doubles if used after Fusion Flare this turn. | ||
Dragon Claw Level 54 | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Noble Roar Level 64 | — | 100 | 30 | Lowers the target's Attack and Sp Atk by 1. | ||
Crunch Level 71 | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Thunder Level 78 | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Outrage Level 85 | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Hyper Voice Level 92 | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Bolt Strike Level 100 | 130 | 85 | 5 | 20% chance to paralyze the target. |
Machine | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Brutal Swing Machine | 60 | 100 | 20 | No additional effect. Hits adjacent Pokemon. | ||
Charge Beam Machine | 50 | 90 | 10 | 70% chance to raise the user's Sp Atk by 1. | ||
Confide Machine | — | — | 20 | Reduz o Sp. Atk do alvo em 1 estágio. | ||
Double Team Machine | — | — | 15 | Aumenta a evasão do usuário em 1 estágio. | ||
Dragon Claw Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Dragon Tail Machine | 60 | 90 | 10 | Força o alvo a mudar para um aliado aleatório. | ||
Echoed Voice Machine | 40 | 100 | 15 | O Power aumenta quando usado em turnos consecutivos. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Flash Cannon Machine | 80 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Fly Machine | 90 | 95 | 15 | Levanta voo no primeiro turno e ataca no segundo. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Frustration Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at minimum Happiness. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Hidden Power Machine | 60 | 100 | 15 | O tipo deste Move varia com base nos IVs do usuário. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Light Screen Machine | — | — | 30 | For 5 turns, special damage to allies is halved. | ||
Payback Machine | 50 | 100 | 10 | Power doubles if the user Moves after the target. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Psychic Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Rain Dance Machine | — | — | 5 | For 5 turns, heavy rain powers Water Moves. | ||
Reflect Machine | — | — | 20 | For 5 turns, physical damage to allies is halved. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Return Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at maximum Happiness. | ||
Rock Slide Machine | 75 | 90 | 10 | 30% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Rock Tomb Machine | 60 | 95 | 15 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Roost Machine | — | — | 5 | Heals 50% HP. Flying-type removed 'til turn ends. | ||
Round Machine | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Safeguard Machine | — | — | 25 | For 5 turns, protects user's time from status. | ||
Shadow Ball Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Shadow Claw Machine | 70 | 100 | 15 | High critical hit ratio. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Steel Wing Machine | 70 | 90 | 25 | 10% chance to raise the user's Defense by 1. | ||
Stone Edge Machine | 100 | 80 | 5 | High critical hit ratio. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Swagger Machine | — | 85 | 15 | Raises the target's Attack by 2 and confuses it. | ||
Thunder Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Thunderbolt Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Toxic Machine | — | 90 | 10 | Envenena gravemente o alvo. Poison-types não podem errar. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. |
Tutor | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Defog Tutor | — | — | 15 | -1 evasion; clears terrain and hazards on both sides. | ||
Draco Meteor Tutor | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. | ||
Dragon Pulse Tutor | 85 | 100 | 10 | No additional effect. | ||
Earth Power Tutor | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Hyper Voice Tutor | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Laser Focus Tutor | — | — | 30 | Until the end of the next turn, user's Moves crit. | ||
Magnet Rise Tutor | — | — | 10 | For 5 turns, the user has immunity to Ground. | ||
Outrage Tutor | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Shock Wave Tutor | 60 | — | 20 | This Move does not check accuracy. | ||
Signal Beam Tutor | 75 | 100 | 15 | 10% chance to confuse the target. | ||
Snore Tutor | 50 | 100 | 15 | User must be asleep. 30% chance to flinch target. | ||
Tailwind Tutor | — | — | 15 | For 4 turns, allies' Speed is doubled. | ||
Thunder Punch Tutor | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Zen Headbutt Tutor | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. |
Level up | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Dragon Rage Level 1 | — | 100 | 10 | Deals 40 HP of damage to the target. | ||
Thunder Fang Level 1 | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Ancient Power Level 15 | 60 | 100 | 5 | Tem 10% de chance de aumentar todos os stats em 1 estágio (não accuracy/evasion). | ||
Thunderbolt Level 22 | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Dragon Breath Level 29 | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Slash Level 36 | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Zen Headbutt Level 43 | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. | ||
Fusion Bolt Level 50 | 100 | 100 | 5 | Power doubles if used after Fusion Flare this turn. | ||
Dragon Claw Level 54 | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Imprison Level 64 | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Crunch Level 71 | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Thunder Level 78 | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Outrage Level 85 | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Hyper Voice Level 92 | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Bolt Strike Level 100 | 130 | 85 | 5 | 20% chance to paralyze the target. |
Machine | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Charge Beam Machine | 50 | 90 | 10 | 70% chance to raise the user's Sp Atk by 1. | ||
Confide Machine | — | — | 20 | Reduz o Sp. Atk do alvo em 1 estágio. | ||
Cut Machine | 50 | 95 | 30 | Nenhum efeito adicional. | ||
Double Team Machine | — | — | 15 | Aumenta a evasão do usuário em 1 estágio. | ||
Dragon Claw Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Dragon Tail Machine | 60 | 90 | 10 | Força o alvo a mudar para um aliado aleatório. | ||
Echoed Voice Machine | 40 | 100 | 15 | O Power aumenta quando usado em turnos consecutivos. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Flash Machine | — | 100 | 20 | Lowers the target's accuracy by 1. | ||
Flash Cannon Machine | 80 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Fly Machine | 90 | 95 | 15 | Levanta voo no primeiro turno e ataca no segundo. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Frustration Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at minimum Happiness. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Hidden Power Machine | 60 | 100 | 15 | O tipo deste Move varia com base nos IVs do usuário. | ||
Hone Claws Machine | — | — | 15 | Aumenta o Attack e a Accuracy do usuário em 1 estágio. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Light Screen Machine | — | — | 30 | For 5 turns, special damage to allies is halved. | ||
Payback Machine | 50 | 100 | 10 | Power doubles if the user Moves after the target. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Psychic Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Rain Dance Machine | — | — | 5 | For 5 turns, heavy rain powers Water Moves. | ||
Reflect Machine | — | — | 20 | For 5 turns, physical damage to allies is halved. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Return Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at maximum Happiness. | ||
Rock Slide Machine | 75 | 90 | 10 | 30% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Rock Smash Machine | 40 | 100 | 15 | 50% chance to lower the target's Defense by 1. | ||
Rock Tomb Machine | 60 | 95 | 15 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Roost Machine | — | — | 5 | Heals 50% HP. Flying-type removed 'til turn ends. | ||
Round Machine | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Safeguard Machine | — | — | 25 | For 5 turns, protects user's time from status. | ||
Shadow Ball Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Shadow Claw Machine | 70 | 100 | 15 | High critical hit ratio. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Steel Wing Machine | 70 | 90 | 25 | 10% chance to raise the user's Defense by 1. | ||
Stone Edge Machine | 100 | 80 | 5 | High critical hit ratio. | ||
Strength Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Swagger Machine | — | 85 | 15 | Raises the target's Attack by 2 and confuses it. | ||
Thunder Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Thunderbolt Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Toxic Machine | — | 90 | 10 | Envenena gravemente o alvo. Poison-types não podem errar. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. |
Tutor | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Draco Meteor Tutor | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. |
Level up | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Dragon Rage Level 1 | — | 100 | 10 | Deals 40 HP of damage to the target. | ||
Thunder Fang Level 1 | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Ancient Power Level 15 | 60 | 100 | 5 | Tem 10% de chance de aumentar todos os stats em 1 estágio (não accuracy/evasion). | ||
Thunderbolt Level 22 | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Dragon Breath Level 29 | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Slash Level 36 | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Zen Headbutt Level 43 | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. | ||
Fusion Bolt Level 50 | 100 | 100 | 5 | Power doubles if used after Fusion Flare this turn. | ||
Dragon Claw Level 54 | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Imprison Level 64 | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Crunch Level 71 | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Thunder Level 78 | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Outrage Level 85 | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Hyper Voice Level 92 | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Bolt Strike Level 100 | 130 | 85 | 5 | 20% chance to paralyze the target. |
Machine | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Charge Beam Machine | 50 | 90 | 10 | 70% chance to raise the user's Sp Atk by 1. | ||
Confide Machine | — | — | 20 | Reduz o Sp. Atk do alvo em 1 estágio. | ||
Cut Machine | 50 | 95 | 30 | Nenhum efeito adicional. | ||
Double Team Machine | — | — | 15 | Aumenta a evasão do usuário em 1 estágio. | ||
Dragon Claw Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Dragon Tail Machine | 60 | 90 | 10 | Força o alvo a mudar para um aliado aleatório. | ||
Echoed Voice Machine | 40 | 100 | 15 | O Power aumenta quando usado em turnos consecutivos. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Flash Machine | — | 100 | 20 | Lowers the target's accuracy by 1. | ||
Flash Cannon Machine | 80 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Fly Machine | 90 | 95 | 15 | Levanta voo no primeiro turno e ataca no segundo. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Frustration Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at minimum Happiness. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Hidden Power Machine | 60 | 100 | 15 | O tipo deste Move varia com base nos IVs do usuário. | ||
Hone Claws Machine | — | — | 15 | Aumenta o Attack e a Accuracy do usuário em 1 estágio. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Light Screen Machine | — | — | 30 | For 5 turns, special damage to allies is halved. | ||
Payback Machine | 50 | 100 | 10 | Power doubles if the user Moves after the target. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Psychic Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Rain Dance Machine | — | — | 5 | For 5 turns, heavy rain powers Water Moves. | ||
Reflect Machine | — | — | 20 | For 5 turns, physical damage to allies is halved. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Return Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at maximum Happiness. | ||
Rock Slide Machine | 75 | 90 | 10 | 30% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Rock Smash Machine | 40 | 100 | 15 | 50% chance to lower the target's Defense by 1. | ||
Rock Tomb Machine | 60 | 95 | 15 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Roost Machine | — | — | 5 | Heals 50% HP. Flying-type removed 'til turn ends. | ||
Round Machine | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Safeguard Machine | — | — | 25 | For 5 turns, protects user's time from status. | ||
Secret Power Machine | 70 | 100 | 20 | Effect varies with terrain. (30% paralisar chance) | ||
Shadow Ball Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Shadow Claw Machine | 70 | 100 | 15 | High critical hit ratio. | ||
Sleep Talk Machine | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Steel Wing Machine | 70 | 90 | 25 | 10% chance to raise the user's Defense by 1. | ||
Stone Edge Machine | 100 | 80 | 5 | High critical hit ratio. | ||
Strength Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Swagger Machine | — | 85 | 15 | Raises the target's Attack by 2 and confuses it. | ||
Thunder Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Thunderbolt Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Toxic Machine | — | 90 | 10 | Envenena gravemente o alvo. Poison-types não podem errar. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. |
Tutor | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Draco Meteor Tutor | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. | ||
Dragon Pulse Tutor | 85 | 100 | 10 | No additional effect. | ||
Earth Power Tutor | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Hyper Voice Tutor | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Magnet Rise Tutor | — | — | 10 | For 5 turns, the user has immunity to Ground. | ||
Outrage Tutor | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Shock Wave Tutor | 60 | — | 20 | This Move does not check accuracy. | ||
Signal Beam Tutor | 75 | 100 | 15 | 10% chance to confuse the target. | ||
Snore Tutor | 50 | 100 | 15 | User must be asleep. 30% chance to flinch target. | ||
Tailwind Tutor | — | — | 15 | For 4 turns, allies' Speed is doubled. | ||
Thunder Punch Tutor | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Zen Headbutt Tutor | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. |
Level up | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Dragon Rage Level 1 | — | 100 | 10 | Deals 40 HP of damage to the target. | ||
Thunder Fang Level 1 | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Ancient Power Level 15 | 60 | 100 | 5 | Tem 10% de chance de aumentar todos os stats em 1 estágio (não accuracy/evasion). | ||
Thunderbolt Level 22 | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Dragon Breath Level 29 | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Slash Level 36 | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Zen Headbutt Level 43 | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. | ||
Fusion Bolt Level 50 | 100 | 100 | 5 | Power doubles if used after Fusion Flare this turn. | ||
Dragon Claw Level 54 | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Imprison Level 64 | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Crunch Level 71 | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Thunder Level 78 | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Outrage Level 85 | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Hyper Voice Level 92 | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Bolt Strike Level 100 | 130 | 85 | 5 | 20% chance to paralyze the target. |
Machine | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Charge Beam Machine | 50 | 90 | 10 | 70% chance to raise the user's Sp Atk by 1. | ||
Cut Machine | 50 | 95 | 30 | Nenhum efeito adicional. | ||
Double Team Machine | — | — | 15 | Aumenta a evasão do usuário em 1 estágio. | ||
Dragon Claw Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Dragon Tail Machine | 60 | 90 | 10 | Força o alvo a mudar para um aliado aleatório. | ||
Echoed Voice Machine | 40 | 100 | 15 | O Power aumenta quando usado em turnos consecutivos. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Flash Machine | — | 100 | 20 | Lowers the target's accuracy by 1. | ||
Flash Cannon Machine | 80 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Fly Machine | 90 | 95 | 15 | Levanta voo no primeiro turno e ataca no segundo. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Frustration Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at minimum Happiness. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Hidden Power Machine | 60 | 100 | 15 | O tipo deste Move varia com base nos IVs do usuário. | ||
Hone Claws Machine | — | — | 15 | Aumenta o Attack e a Accuracy do usuário em 1 estágio. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Light Screen Machine | — | — | 30 | For 5 turns, special damage to allies is halved. | ||
Payback Machine | 50 | 100 | 10 | Power doubles if the user Moves after the target. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Psychic Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Rain Dance Machine | — | — | 5 | For 5 turns, heavy rain powers Water Moves. | ||
Reflect Machine | — | — | 20 | For 5 turns, physical damage to allies is halved. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Return Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at maximum Happiness. | ||
Rock Slide Machine | 75 | 90 | 10 | 30% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Rock Smash Machine | 40 | 100 | 15 | 50% chance to lower the target's Defense by 1. | ||
Rock Tomb Machine | 60 | 95 | 15 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Round Machine | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Safeguard Machine | — | — | 25 | For 5 turns, protects user's time from status. | ||
Shadow Ball Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Shadow Claw Machine | 70 | 100 | 15 | High critical hit ratio. | ||
Stone Edge Machine | 100 | 80 | 5 | High critical hit ratio. | ||
Strength Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Swagger Machine | — | 85 | 15 | Raises the target's Attack by 2 and confuses it. | ||
Thunder Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Thunderbolt Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Toxic Machine | — | 90 | 10 | Envenena gravemente o alvo. Poison-types não podem errar. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. |
Tutor | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Draco Meteor Tutor | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. |
Level up | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Dragon Rage Level 1 | — | 100 | 10 | Deals 40 HP of damage to the target. | ||
Thunder Fang Level 1 | 65 | 95 | 15 | 10% chance to paralyze. 10% chance to flinch. | ||
Ancient Power Level 15 | 60 | 100 | 5 | Tem 10% de chance de aumentar todos os stats em 1 estágio (não accuracy/evasion). | ||
Thunderbolt Level 22 | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Dragon Breath Level 29 | 60 | 100 | 20 | 30% chance to paralyze the target. | ||
Slash Level 36 | 70 | 100 | 20 | High critical hit ratio. | ||
Zen Headbutt Level 43 | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. | ||
Fusion Bolt Level 50 | 100 | 100 | 5 | Power doubles if used after Fusion Flare this turn. | ||
Dragon Claw Level 54 | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Imprison Level 64 | — | — | 10 | No foe can use any Move known by the user. | ||
Crunch Level 71 | 80 | 100 | 15 | Tem 20% de chance de diminuir a Defense do alvo em 1 estágio. | ||
Thunder Level 78 | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Outrage Level 85 | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Hyper Voice Level 92 | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Bolt Strike Level 100 | 130 | 85 | 5 | 20% chance to paralyze the target. |
Machine | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Charge Beam Machine | 50 | 90 | 10 | 70% chance to raise the user's Sp Atk by 1. | ||
Cut Machine | 50 | 95 | 30 | Nenhum efeito adicional. | ||
Double Team Machine | — | — | 15 | Aumenta a evasão do usuário em 1 estágio. | ||
Dragon Claw Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Dragon Tail Machine | 60 | 90 | 10 | Força o alvo a mudar para um aliado aleatório. | ||
Echoed Voice Machine | 40 | 100 | 15 | O Power aumenta quando usado em turnos consecutivos. | ||
Facade Machine | 70 | 100 | 20 | O Power dobra se o usuário estiver com burn/poison/paralysis. | ||
Flash Machine | — | 100 | 20 | Lowers the target's accuracy by 1. | ||
Flash Cannon Machine | 80 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Fling Machine | — | 100 | 10 | Arremessa o item do usuário no alvo. O Power varia conforme o item. | ||
Fly Machine | 90 | 95 | 15 | Levanta voo no primeiro turno e ataca no segundo. | ||
Focus Blast Machine | 120 | 70 | 5 | Tem 10% de chance de diminuir a Sp. Def do alvo em 1 estágio. | ||
Frustration Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at minimum Happiness. | ||
Giga Impact Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode mover no próximo turno. | ||
Hidden Power Machine | 60 | 100 | 15 | O tipo deste Move varia com base nos IVs do usuário. | ||
Hone Claws Machine | — | — | 15 | Aumenta o Attack e a Accuracy do usuário em 1 estágio. | ||
Hyper Beam Machine | 150 | 90 | 5 | O usuário não pode se mover no próximo turno. | ||
Light Screen Machine | — | — | 30 | For 5 turns, special damage to allies is halved. | ||
Payback Machine | 50 | 100 | 10 | Power doubles if the user Moves after the target. | ||
Protect Machine | — | — | 10 | Prevents Moves from affecting the user this turn. | ||
Psychic Machine | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Rain Dance Machine | — | — | 5 | For 5 turns, heavy rain powers Water Moves. | ||
Reflect Machine | — | — | 20 | For 5 turns, physical damage to allies is halved. | ||
Rest Machine | — | — | 5 | User sleeps 2 turns and restores HP and status. | ||
Return Machine | — | 100 | 20 | Max 102 power at maximum Happiness. | ||
Rock Slide Machine | 75 | 90 | 10 | 30% chance to make the foe(s) flinch. | ||
Rock Smash Machine | 40 | 100 | 15 | 50% chance to lower the target's Defense by 1. | ||
Rock Tomb Machine | 60 | 95 | 15 | 100% chance to lower the target's Speed by 1. | ||
Round Machine | 60 | 100 | 15 | Power doubles if others used Round this turn. | ||
Safeguard Machine | — | — | 25 | For 5 turns, protects user's time from status. | ||
Shadow Ball Machine | 80 | 100 | 15 | 20% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Shadow Claw Machine | 70 | 100 | 15 | High critical hit ratio. | ||
Stone Edge Machine | 100 | 80 | 5 | High critical hit ratio. | ||
Strength Machine | 80 | 100 | 15 | Nenhum efeito adicional. | ||
Substitute Machine | — | — | 10 | O usuário perde 1/4 de seu HP máximo para colocar um substitute. | ||
Swagger Machine | — | 85 | 15 | Raises the target's Attack by 2 and confuses it. | ||
Thunder Machine | 110 | 70 | 10 | Tem 30% de chance de paralisar. Não erra durante a chuva. | ||
Thunder Wave Machine | — | 90 | 20 | Paralisa o alvo. | ||
Thunderbolt Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Toxic Machine | — | 90 | 10 | Envenena gravemente o alvo. Poison-types não podem errar. | ||
Volt Switch Machine | 70 | 100 | 20 | O usuário é trocado após causar dano ao alvo. | ||
Wild Charge Machine | 90 | 100 | 15 | Tem 1/4 de recoil. |
Tutor | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Move | Tipo | Categoria | Power | PP | Descrição | |
Draco Meteor Tutor | 130 | 90 | 5 | Lowers the user's Sp Atk by 2. | ||
Dragon Pulse Tutor | 85 | 100 | 10 | No additional effect. | ||
Earth Power Tutor | 90 | 100 | 10 | 10% chance to lower the target's Sp Def by 1. | ||
Hyper Voice Tutor | 90 | 100 | 10 | No additional effect. Hits adjacent foes. | ||
Magnet Rise Tutor | — | — | 10 | For 5 turns, the user has immunity to Ground. | ||
Outrage Tutor | 120 | 100 | 10 | Lasts 2-3 turns. Confuses the user afterwards. | ||
Roost Tutor | — | — | 5 | Heals 50% HP. Flying-type removed 'til turn ends. | ||
Signal Beam Tutor | 75 | 100 | 15 | 10% chance to confuse the target. | ||
Sleep Talk Tutor | — | — | 10 | User must be asleep. Uses another known Move. | ||
Snore Tutor | 50 | 100 | 15 | User must be asleep. 30% chance to flinch target. | ||
Tailwind Tutor | — | — | 15 | For 4 turns, allies' Speed is doubled. | ||
Thunder Punch Tutor | 75 | 100 | 15 | Tem 10% de chance de paralisar o alvo. | ||
Zen Headbutt Tutor | 80 | 90 | 15 | 20% chance to causar flinch. |